آموزش ادغام نرم افزار رویت

آموزش ادغام نرم افزار رویت

بیابید که چگونه به طور موثری یک آموزش ادغام نرم افزار رویت مدل از Autodesk Revit را به Autodesk 3ds Max ببرید.

در این دوره ، آدام کرپسی به تجارت بنیادی گذشته می پردازد و یک روند کار ساده را ارائه می دهد که مدل های Revit را برای سازگاری در رندر و برنامه ریزی با 3ds Max تقویت می کند.

به عنوان جنبه اصلی این فرایند کار ، آدم در حال بهبود مدل Revit برای کرایه ، جداسازی شبکه های عظیم و بهترین شیوه های کرایه است.

در 3ds Max ، او به ارمغان آوردن یک مدل Revit ، استفاده از تجمعات آموزش ادغام نرم افزار رویت نرم و صاف ، تغییر UV های سازمان یافته ، هماهنگی مواد ، مواد موثره و ساختن تست های تست می پردازد.

امتیازات شامل موارد زیر است:

بهبود اسناد Revit برای کرایه

جدا کردن مقاطع عظیم

معاملات آموزش ادغام نرم افزار رویت مدل Revit

آوردن در صحنه Revit

اضافه کردن ظریف ها به شبکه های درشت

انتخاب و ارسال مواد

تغییر نقشه UV

تغییر انواع سبک

تغییر روشنایی و معرفی

- [مربی] سلام ، من آدام کرپسی هستم؛ و به 3ds Max Revit Integration خوش آمدید.

در این دوره ، ما می خواهیم یک مدل از Autodesk Revit را به Autodesk 3ds Max بکشیم.

ما در Revit با بررسی مدل خود شروع می کنیم ، و در جدا کردن سطوح عظیم ، ارزیابی مناطق عظیم ، و دیدن آنچه برای دستیابی به پیشرفت صحیح باید انجام دهیم ، سرگردانی می کنیم.

ما مطالبی را در مورد مقالات آموزش ادغام نرم افزار رویت دریافت خواهیم کرد و مواردی را برای جابجایی آماده می کنیم ، و بعد از آن روشهای مختلفی را برای ارسال Out Revit بررسی خواهیم کرد.

در 3ds Max ، ما در گزینه های مختلف واردات گشت می گذاریم و می دانیم بهترین راه حل برای کار ما چیست.

خواهیم دید که چگونه مقالات وارد می شوند ، تا بررسی کنیم که آیا آنها مصداق دارند یا تکثیر شده اند ، و چگونه می توانیم موارد را بر اساس کالاها یا مواد جدا کنیم. علاوه بر این ، ما در 3ds Max برخی از مواد جدید را ایجاد خواهیم کرد ، اطمینان حاصل خواهیم کرد که از مواد بسیار زیبا به وسایل خود متصل می شویم.

و به عنوان یکی از مؤلفه های آن ، ما در مورد تغییر نقشه UVW تحقیق خواهیم کرد ، در حقیقت می بینیم که چگونه کارها را به درستی به پایان رساند تا آنها به نظر باورنکردنی برسند.

ما قلمرو خود را بزرگ خواهیم کرد و علاوه بر این ، در تغییر روشنایی ، سیم کشی می کنیم و چراغ ها را به صورت کم نورتر وصل می کنیم ، به این ترتیب می توانیم آنها را در یک فعالیت تغییر دهیم.

در آخر ، ما به نمونه‌ای از رندر با استفاده از رندر خود به عنوان روشی برای ثابت کردن مدل مدل نگاه خواهیم کرد و بررسی خواهیم کرد که آیا در آخرین زمان رسیدن به نسل ما ، چیزی را که باید تغییر دهیم وجود دارد.

نمایندگی طرح عالی در انتقال آموزش ادغام نرم افزار رویت هدف از ساختار بسیار اساسی است ، بنابراین دستیابی به یک فرایند کار مناسب که از Revit تا 3ds Max ساخته شده است.

بنابراین چگونه در مورد ما شروع می شود.