Revit Worksharing : مدیریت

Revit Worksharing : مدیریت

آرایش سه بخش ما ، Revit Worksharing : مدیریت ، روشهایی را بررسی می کند که در آن می توانید با یک مشتری مختلف در یک شرکت Revit با استفاده از کارگروهی همکاری کنید.

به شرط اینکه شما یک مدیر CAD / BIM یا فرد مسئول ایجاد ، تنظیم و نگهداری از مشاغل دارای مشاغل توانمند باشید ، در آن مرحله این دوره برای شما قرار دارد.

Paul F. Aubin به شما نشان می دهد که امتیازهایی را که باید برای تهیه مدل کانونی خود داشته باشید ، تنظیمات تنظیم کار را انجام دهید و به عنوان پیشرفتهای انجام شده ، انجام مداوم نگهداری را انجام دهید.

نحوه جابجایی یک رکورد کانونی ، Revit Worksharing : مدیریت پیوستن به روزرسانی ، سرمایه گذاری های بازسازی ، باز کردن نسخه های محله در حالت جداکننده و نحوه تنظیم کار را انجام دهید.

همچنین ، نحوه نمایش اشتراک و حرکت مشتری را کشف کنید. این دوره هر یک از امتیازهایی را که شما باید برای نظارت بر مشارکتهای صنفی از ابتدا تا انتها تحت پوشش قرار دهید ، شامل می شود.

آیا باید مشتری های خود را آماده کنید؟ از آنها بخواهید که دوره دوستان ، Revit Worksharing: کاربران را تماشا کنند ، که نکات ظریف در ساخت ، تغییر و تنظیم پرونده های محله را در بر می گیرد.

موضوعات شامل:

درک کارها

ساختن یک مدل کانونی

حرکت یک سابقه کانونی

اتصالات تازه کننده Revit Worksharing : مدیریت

استفاده از قالب های کارگاه اشتراکی

مزمن کردن یک کار

جدا شدن از کانون

کشتن کارگاه

- [مربی] سلام ، نام من Paul F. Aubin است و من می خواهم شما را به این دوره دعوت کنیم که در آنجا درباره اداره سرمایه گذاری های توانمند کار Revit تحقیق خواهیم کرد.

Revit Worksharing : مدیریت برجسته اشتراک مشارکتی Revit به مجموعه ای از ابزارهایی می پردازد که دسترسی مشتری های مختلف را به سابقه کار Revit انفرادی مورد توجه قرار می دهد.

در حالی که ما در این دوره بخشی از ایده های اساسی را پوشش می دهیم ، سرمایه گذاری زیادی برای تهیه اسناد محله ، هماهنگ سازی یا به دست آوردن مؤلفه ها نخواهیم کرد.

این مضامین به طور مفصل در دوره کاربری مشترک کاربران در اینجا در کتابخانه باریک شده است. در این دوره تمرکز خود را بر روی ارتفاعات مورد نیاز برای مقابله با مشاغل توانمند توانمندسازی متمرکز می کنم.

من بهترین روش برای تهیه سابقه کانونی و تنظیم تنظیمات اشتراکی عمومی را برای شما تعریف خواهم کرد.

ما اهمیت روش ضبط کانونی را بررسی خواهیم کرد و تضمین می کنیم که در مناطقی که کلیه مشتری ها می توانند به آن دسترسی پیدا کنند ، نجات پیدا کرده است.

ما در مورد سوابق متصل ، طراحی مجدد Revit Worksharing : مدیریت سرمایه گذاری های قدیمی ، اسناد کانونی مزمن ، انتقال سوابق کانونی و موارد دیگر بیشتر صحبت خواهیم کرد.

بنابراین چه شما یک مدیر BIM در شرکت خود باشید و چه مسئولیت مدیریت کلیه سرمایه گذاری های Revit را داشته باشید یا شخصاً فردی از این گروه که بیشترین اطلاعات را در مورد Revit می داند و از این طریق تعهد به حفظ سلامتی سند کانونی را دارید ، در این دوره برای شما چیزی وجود دارد.

بنابراین باید شروع کنیم.