آموزش Revit 2018

آموزش Revit 2018

با آجیل و پیچ و مهره های استفاده از Revit 2018 برای طرح ساختاری آشنا شوید. این دوره برای دانش آموزانی که تجربه قبلی Revit ندارند و برای کار در واحدهای آموزش Revit 2018 باشکوه (اینچ و پا) در نظر گرفته شده است. این دوره جدیدی است که روشهای Revit از ابتدای مرحله شروع می شود. اصول و مهارتهای شغلی عالی بطور مداوم مورد تاکید قرار می گیرند.

برای شروع ، با وضعیت Revit حل و فصل کنید و بدانید که چگونه می توان یک کار را تنظیم کرد و شامل مشبک ها ، سطوح و اندازه گیری هایی بود که ساختار شما را در بر می گیرد.

در آن زمان ، پل اف. اوبین خالق شما را به سمت نمایش می کشد: از جمله تقسیم کننده ها ، ورودی ها و پنجره ها. استفاده از پیوستن و محدودیت ها؛ برگزاری آموزش Revit 2018 و بازتاب تجمعات؛ اتصال به منابع خارجی و سوابق DWG.

و نشان دادن کف ، سقف و سقف.

پولس علاوه بر این روشهای اجباری را برای نشان دادن پله ها و تقسیم کننده های پیچیده از جمله اتاق ها و تهیه برنامه ها نشان می دهد.

آخر ، چگونه در مورد نقشه های خود آموزش Revit 2018 نظر دهید تا هر یک از قسمت ها کاملاً درک شوند ، و نحوه عملکرد ورق های DWF ، PDF یا اتوکد را دریابید.

امتیازات شامل موارد زیر است:

درک BIM و زنجیره فرمان اجزای Revit

کاوش می بیند

سرمایه گذاری دیگر از یک قالب

از جمله تقسیم کننده ها ، ورودی ها و پنجره ها

از جمله تاسیسات لوله کشی و بخش های مختلف

اتصال سوابق اتوکد DWG

چرخاندن و تنظیم Revit می پیوندد

کار با پشت بام آموزش Revit 2018 های بیرون زده و اخراج

از جمله دهانه

اضافه کردن نرده ها و بسط به پله ها

ساخت تقسیم کننده های جمع شده و سایه دار

دور ماندن و محدود کردن مقالات

از جمله اتاق ها

ایجاد چشم انداز جدول زمانی و برچسب ها

از جمله محتوا و اندازه گیری ها

ایجاد خانواده های جدید

استفاده از هواپیماهای مرجع ، پارامترها و الزامات

رسم و ساخت PDF

- [راوی] سلام ، نام من Paul F. Aubin است ، و ما در این دوره استقبال می کنیم که در آنجا اکثر امتیازات اساسی را که باید بدانید برای استفاده از Revit برای طراحی استفاده می کنیم ، استقبال می کنیم.

Revit یک برنامه کاربردی رایانه استاندارد آموزش Revit 2018 استاندارد صنعت برای مهندسین و متخصصان ساختار ساختمان است.

در این دوره ما درمورد مدل سازی اطلاعات ساختمان یا BIM مطلع خواهیم شد ، زیرا ما بررسی می کنیم که Revit چه چیزی را در جدول آورده است.

ما آجیل و پیچ و مهره مانند تقسیم ، بخش ، ورودی و پنجره را بررسی خواهیم کرد. علاوه بر این ، ما قطعات و کفپوش های کف را جمع می کنیم و می فهمیم که چگونه این سازه ها با اجزای مختلف ارتباط برقرار می کنند ، به عنوان مثال ، تقسیم کننده های فراگیر ، شفت های بالابر و یا حتی خوابگاه های پشت بام به روش های قابل توجهی.

همچنین ، چه ساختمان بدون پله ها ، آموزش Revit 2018 نرده ها ، لوله ها و دستگاه های روشنایی به پایان می رسد؟ حتی می خواهیم بخش جداول استخر سفارشی خودمان را شروع کنیم و هیچ کمکی در خارج از خانه نداریم.

در هر صورت ، Revit فقط به معنای نشان دادن نیست ، من به شما نشان می دهم که چگونه می توانید کارهای خود را با محتوا و اندازه گیری ها و سایر تصاویر استاندارد ساختمان روشن کنید.

Revit به ما این امکان را می دهد تا جدول های زندگی می کنند و تقریباً هر قطعه از مدل ساختار را برای دستیابی به داده های طرح اولیه تهیه می کنیم. ما ظرافت های توسعه را ایجاد می کنیم و برای چاپ اکثر مجموعه های بایگانی خود ، ورق می دهیم.

بنابراین در صورت آماده شدن آموزش Revit 2018 سفر خود به جهان طراحی Revit ، به نقطه ای مناسب خواهید رسید. چطور شروع می کنیم