رویت برای تجسم

رویت برای تجسم

با گسترش پروژه هایی که به طور مداوم در حال ارائه است رویت برای تجسم ، شرکت های طراحی و ساخت و ساز از تمرینات تند و تیز استفاده می کنند.

در این دوره ، در مورد چند تکنیک برای استفاده از Revit برای تهیه تصاویر برای نشان دادن یک مدل ، یا نمایش داده های گرافیکی موجود در یک مدل ، اطلاعات کسب کنید. معلم ویلیام کارنی تنظیمات قابل درک ، گزینه های ویترین واقعی و ایجاد مواد را در بر می گیرد.

همچنین ، او در مورد توضیح دیدگاه های سه بعدی و روش هایی برای ساخت سریع تصاویر معرفی واقع گرایانه صحبت می کند که شیوه نگاه یک مدل را بدون تغییر آنچه نشان داده شده تغییر می دهد.

موضوعات شامل:

زنجیره ویترین واقعیت رویت برای تجسم از اهمیت در Revit

ساخت مواد

رنگ ها

نمونه های مدل

دستگاه های معرفی را بازبینی کنید

کار با قطعات

ساخت رویت برای تجسم ایزومتریک منفجر شده

درمورد نظر شما

ایجاد سه بعدی از جزئیات

معرفی واقعی

- [مربی] سلام ، من بیل کارنی هستم و از تجدید نظر برای تجسم استقبال می کنم.

من تصمیم گرفتم که این دوره را به دلیل گسترش برنامه های رندرینگ در زمان واقعی نشان دهم. همانطور که ظرفیت ارائه ارائه شده است ، بنابراین می خواهیم با Revit به موفقیت بیشتری برسیم.

آنچه من به شما اطمینان دارم  رویت برای تجسم از این دوره محروم است ، درک این مسئله است که چگونه برای هر شرایطی که در Revit تجربه خواهید کرد ، یک تصویر معرفی واقع بینانه بسازید.

ما با برداشتی از چگونگی سازماندهی Revit طرح ها شروع خواهیم کرد.

در آن مرحله ، ما هر یک از خصوصیات مواد در دسترس را بررسی و ایده آل خواهیم کرد.

ما بخشی از دستگاههای تنظیم تنظیم Revit را بررسی می کنیم که می تواند برای تغییر یا تغییر مؤلفه ها از منظر معرفی های واقع بینانه مورد استفاده قرار گیرد.

در آخر ، ما با ساختن طرح های معرفی در Revit می پیچیم.

من مشتاق هستم که این استراتژی ها  رویت برای تجسم را به شما معرفی کنم و می خواهم به شما در ارتقاء ظرفیت شما برای بهره مندی از Revit کمک کنم.

چطور شروع می کنیم