Revit و Worksharing

Revit و Worksharing

در صورت استفاده از Revit در یک موقعیت Revit و Worksharing اداری و همکاری با سایر مشتریان Revit ، در آن مرحله احتمالاً بخشی از زندگی شما مشارکت در کار است. اشتراک کارگاه امکان دسترسی و ایجاد تغییرات در یک کار انفرادی را همزمان فراهم می کند.

تلاش هماهنگ برای Revit (C4R) باعث می شود تا مشتریان بتوانند در ابر با استفاده از مشاغل مشترک همانطور که در یک محله انجام می شوند ، عضو شوند.

در این دوره ، نحوه استفاده از C4R را برای همکاری با مشتریان مختلف در یک سرمایه گذاری Revit بررسی کنید.

علاوه بر این ، در مورد چگونگی تأثیر سود C4R در BIM 360 Team ، یک مجموعه اشتراک گذاری گروهی مبتنی بر ابر Autodesk ، اطلاعاتی کسب کنید.

این به شما امکان می دهد تا Revit و Worksharing مدل های Revit و سایر اسناد مربوط به سرمایه گذاری مرتبط را در دسترس همه شرکا ، از جمله مشتریان داخلی ، مشتریان و سایر کارشناسان بیرونی قرار دهید.

امتیازات شامل موارد زیر است:

به اولین سرمایه گذاری C4R خود بپیوندید

نظارت بر سرمایه گذاری های BIM 360

تنظیم کارها

اضافه کردن سوابق Revit به BIM 360

سرمایه گذاری C4R

توزیع مدلهای ابری

سرمایه گذاری های اساسی

- [پل] سلام ، نام من Paul F. Aubin است ، Revit و Worksharing و من هیجان زده ام که با شما در اینجا هستم تا در مورد مجموعه همکاری برای Revit صحبت کنم. در صورت استفاده از Revit در یک حوزه اداری با سایر مشتری های Revit ، در این مرحله احتمالاً شما به طور رسمی با اشتراکی کار می کنید.

اشتراک کاری باعث می شود تا مددجویان مختلفی به مددجوی Revit انفرادی دست یابند و تغییر کنند. تلاش مشترک برای Revit یا C4R را می توان به عنوان تقسیم کار با Cloud دانست.

در این دوره ، ما بررسی خواهیم کرد که چگونه استفاده از C4R به شما و جمعی از همکاران اجازه می دهد تا مدل کانونی خود را در یک مرکز کانونی ، محصور با ابر قرار دهند و با احترام به آن کار کنید ، گویی که در آن مکان در محله شما قرار داده شده است.

این امر باعث می شود که بنگاه های دارای گروه های پراکنده بر سر کارهای مختلف بدنی مشارکت بی عیب و نقصی داشته باشند.

بخش این است که سودمندی C4R از ترتیبات Revit و Worksharing اشتراک گذاری گروهی مبتنی بر ابر Autodesk با نام BIM 360 Team استفاده می کند.

این بدان معنی است که مدلهای Revit شما و سایر سوابق مربوط به سرمایه گذاری مرتبط با همه شرکا ، از جمله مشتریان داخلی ، مشتریان و سایر متخصصان بیرونی قابل باز شدن است.

در حال حاضر چیزهای زیادی برای ترتیب وجود دارد ، Revit و Worksharing اما اجازه ندهید ترتیب تیم BIM 360 Team و C4R شما را تهدید کند.

من در اینجا هستم تا به شما نشان دهم که پس از آن طراحی اساسی ، استفاده از این دارایی های مفید به طور مداوم در روند کار منظم شما گنجانیده می شود. بنابراین چگونه در مورد ما شروع می شود.