آموزش دینامو : Revit و گردش کار

آموزش دینامو : Revit و گردش کار

Dynamo به مشتریان Revit اجازه می دهد تا دستگاه های سفارشی بسازند تا مشکلات خود را به روش های حیرت انگیزتر و سریعتر حل کنند. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه می توانید ایده های اصلی برنامه نویسی بصری را برای برنامه مهندسی در آموزش دینامو : Revit و گردش کار بکار ببرید ، از جمله روبات سازی ساختار ، اسناد و مدارک مختلف ، تحقیق و BIM.

نحوه استفاده از دینامو را برای شماره گذاری اتاق ها ، تعیین بارهای مسکونی ، ارزیابی اثربخشی طراحی مبلمان یک اتاق ، بررسی پیروی از مقررات ساخت و ساز و اتاق های ابعاد مشخص کنید.

هر بخش از طریق و از طریق مصادیق دینامو در زندگی واقعی برجسته می شود ، درک و روبات سازی نوع رفتارهای مشروبات الکلی هر روز.

موضوعات شامل:

تعداد اتاق ها را بر اساس سطح ساختارشان تغییر دهید

Perusing Revit اطلاعات مؤلفه با Dynamo

تنظیم مجدد پارامترهای آموزش دینامو : Revit و گردش کار

اثبات بار مستاجر

بررسی قالب های اتاق

محدودیت هندسه Revit و تخته پارچه فروشی

تولید نمونه های ساختمان وابسته به تعداد نامنظم

- [Ian] سلام در آنجا ، نام من ایان سیگل است و من انتظار دارم که شما را با کار در دینامو برای Revit آشنا کنم.

به شرطی که دوره آموزش ضروری Dynamo را مشاهده کرده باشید ، اکنون با چند ایده اصلی برنامه نویسی بصری آشنا می شوید.

در این دوره ، ما این ایده ها را به چند قسمت متمایز از روند کار یک طرح ساختمان در آموزش دینامو : Revit و گردش کار اعمال خواهیم کرد.

هر قسمت از دوره شما را از ابتدا تا انتها با یک پرونده متناوب یک موضوع برای توضیح یا برنامه روزانه برای رایانه سازی به شما منتقل می کند.

این مدل ها گستره وسیعی از تعهدات را نسبت به برنامه ریز که بطور منظم انجام می دهد ، گسترش می دهند ، از جمله اتاق شماره گذاری ، تشخیص دادن بارهای ساکن ، شکستن قالب یک اتاق ، و ما با یک مدل قابل قبول در ساختار محاسباتی دوره را تمام می کنیم.

ما با پخش راهنمایی که مسئله را به مشاغل کوچک تقسیم می کند ، پرداخته می شود که با مشتری تنها دو زن و شوهر از دینامو توضیح می دهند. هنگامی که ما تمام شد ، شما در مسیر رشد واقعی فرآیندهای کاری دینامو قرار گرفته اید که می تواند شما را برای دستیابی به برنامه روزمره ، نمایش و BIM مدیریت خود قادر سازد تا مدیران با مهارت تر ، دقیق تر و طبیعی تر کار کنند.

بلافاصله ، ما باید شما را برنامه ریزی کنیم و برنامه خود و BIM را با Dynamo برای آموزش دینامو : Revit و گردش کار برنامه ریزی کنید.