آموزش رویت

وب سایت آموزش رویت برای ایرانیان

۱۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

آموزش رویت 2020 : آموزش اساسی معماری (امپریال)

آموزش رویت 2020

آموزش رویت 2020

 

با رعایت نکات مهم استفاده از Revit 2020 برای ساختار مهندسی آموزش رویت 2020 ، مهارت کسب کنید.

این دوره برای دانش آموزانی که تجربه قبلی Revit ندارند و برای کار در واحدهای با شکوه (اینچ و پا) در نظر گرفته شده است. برای شروع ، با وضعیت Revit تسویه حساب کنید ، و بدانید که چگونه می توانید یک تعهد را راه اندازی کنید و ماتریس ها ، سطوح و اندازه گیری هایی را که ساختار شما را در بر می گیرد ، درج کنید.

در آن مرحله ، معلم پل اف. اوبین باعث می شود که شما به تظاهرات بپردازید: از جمله تقسیم کننده ها ، ورودی ها و پنجره ها استفاده از پیوستها و ضروریات؛ گردهمایی اتصال به اسناد DWG. و نمایش کف ، سقف و سقف. پولس نیز به همین ترتیب استراتژی های مناسب را برای نشان دادن پله ها و تقسیم کننده های پیچیده از جمله اتاق ها و تهیه برنامه ها نشان می دهد.

در آخر ، بیابید که چگونه نقشه های خود آموزش رویت 2020 را توضیح دهید تا بدین ترتیب ، هر یک از بخش ها کاملاً درک شوند ، همانطور که برگه های بازده به PDF و اتوکد می دهند.

موضوعات شامل:

درک BIM و زنجیره مؤلفه Revit از اهمیت

کاوش می بیند

انجام یک کار دیگر از یک قالب

از جمله تقسیم کننده ها ، ورودی ها و پنجره ها

آموزش رویت 2020 از جمله تاسیسات لوله کشی و قسمت های مختلف

اتصال اسناد اتوکد DWG

محوری و تنظیم Revit می پیوندد

کار با پشت بام های بیرون زده و اخراج

از جمله دهانه

از جمله نرده ها

ساخت تقسیم کننده های تزئینی پشته و پنجره ای

پوشاندن و تفکیک اشیاء

از جمله اتاق ها

ایجاد چشم انداز تقویم و برچسب ها

از جمله محتوا و اندازه گیری ها

ایجاد خانواده های جدید آموزش رویت 2020

استفاده از هواپیماهای مرجع ، پارامترها و الزامات

رسم و ساخت PDF

کسب مهارت با آجیل و پیچ و مهره های استفاده از Revit 2020 برای برنامه مهندسی.

این دوره برای دانش آموزانی که تجربه قبلی Revit ندارند و برای کار در واحدهای با شکوه (اینچ و پا) در نظر گرفته شده است. برای شروع ، با شرایط Revit تسویه حساب کنید ، و بفهمید که چگونه یک تعهد راه‌اندازی کنید و چارچوبها ، سطوح و اندازه‌گیریهایی را که در برنامه شما باقی خواهد ماند ، درج کنید.

در آن مرحله ، معلم پل اف. اوبین آموزش رویت 2020 شما را ترغیب به نمایش می کند: از جمله تقسیم کننده ها ، ورودی ها و پنجره ها. استفاده از ملحقات و الزامات؛ گردهمایی اتصال به اسناد DWG.

و نشان دادن کف ، سقف و سقف. پولس علاوه بر این سیستم های پیشران را برای نمایش پله ها و تقسیم کننده های پیچیده از جمله اتاق ها و ایجاد برنامه ها نشان می دهد.

در آخر ، بیابید که چگونه در مورد نقشه های خود نظر دهید تا بدین ترتیب ، هر یک از قسمت ها کاملاً درک شوند ، همانطور که برگه های بازده به PDF و اتوکد می دهند.

۳۱ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یحیی دهقان

آموزش رویت : مسکن چند خانواده

آموزش رویت : مسکن

آموزش رویت : مسکن

اسکان چند خانواده ای نیاز به تأملات استثنایی دارد ، آموزش رویت : مسکن از تقسیم کنندگان مشترک گرفته تا گذرگاه ها ، خیابان ها و توقف.

در این دوره می توانید بفهمید که چگونه می توانید با همه مشکلات جالب سرمایه گذاری های اسکان چند خانواده ، از جمله سازه های شیروانی و دوبلکس روبرو شوید.

مربی برایان مایرز برای شروع کار مثالی را به شما می دهد: واحدی در یک مجموعه آپارتمان به سبک خانه شهری.

او می گوید بهترین روش برای تنظیم این طرح در Revit؛ ورودی ، پنجره و تقسیم کننده ایجاد کنید. و همه چیز را از کف به سقف ، از جمله لوله کشی و برقی اضافه کنید. علاوه آموزش رویت : مسکن بر این ، چگونگی آماده سازی چشم اندازها و رندرهای سه بعدی و آمادگی و چاپ برگه های خود را بیابید.

قبل از اتمام دوره ، آخرین سرمایه گذاری تمیز با گزینه های مختلف ساختار ، آماده اصلاح و اضافه کردن به سبد خود خواهید بود.

موضوعات شامل:

ایجاد تقسیم کننده و تاسیسات

نمایانگر تقسیم مرز و داخل

قرار دادن ورودی آموزش رویت : مسکن

از جمله طبقه

تغییر بخش ها و میله ها

ساخت پله

از جمله پشت بام ها

ساخت قسمتهای ساختمان

ساخت داخل افزایش می یابد

ساخت سایت

آموزش رویت آشپزخانه های نمایشی و استراحت

تکمیل قسمت بیرونی

تفسیر

ساخت و چاپ ورق

یک واحد اقامتی چند خانواده طول این دوره برای شما درنظر گرفته شده است. سپس یک پشت بام را شامل می کنیم ، سایت را الگوبرداری می کنیم ، در نهایت آموزش رویت ، این ترتیب کمتر به این ترتیب است بنابراین با من همراه باشید چون خانه ای چند خانوادگی را در Revit می سازیم ،

۳۰ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یحیی دهقان

CAD و BIM: گردش کار برای مناطقی آموزش رویت تأسیسات

آموزش رویت تأسیسات

آموزش رویت تأسیسات

Revit یک فرایند کاری را ارائه می دهد که به طور فوق آموزش رویت تأسیسات العاده مناسب برای دفاتر مدیران ، به ویژه ساختار اتاق و منطقه است.

تهیه یک نقشه منطقه می تواند شما را قادر به درک منطقه در دسترس و اتصالات بین فضاهای موجود در ساختار خود کند.

به عنوان مثال ، مد لباس ها می توانند مناطق مختلفی را از هم جدا کنند ، به عنوان مثال ، مناطق مورد استفاده توسط یک گروه خاص را از هم جدا کنند.

در این دوره می توانید نحوه تهیه برنامه های منطقه ای و جدول زمانی از مدل های CAD با استفاده از Revit را دریابید. نحوه ایجاد آرایش اساسی ،  آموزش رویت تأسیسات مناطق برچسب زدن و کار با مناطق ناخالص و اجاره را بیابید. علاوه بر این ، مربی شاون برایانت بهترین راه برای تولید افسانه ها را برای نمایش مناطق مستند و تهیه نقشه های سرزمین می گوید.

موضوعات شامل:

خواص مناطق ، اعداد و نام ها

تهیه یک برنامه منطقه ای

ساختن یک خانواده برچسب منطقه

از جمله سرزمین های جدید آموزش رویت تأسیسات

کار با قلمرو ناخالص و اجاره ای

تولید افسانه های قلمرو

تهیه نقشه های قلمرو

- [شان برایانت] به این دوره در مورد فرآیندهای کاری CAD و BIM برای سرزمین های FM ، Management Facilities خوش آمدید.

در حال حاضر متوجه خواهید شد که ما یک مدل Revit را از قبل روی صفحه نمایش باز کرده ایم.

در حال حاضر ما در این دوره در مورد چگونگی تأثیر مناطق در دفاتر اجرایی صحبت خواهیم کرد.

بنابراین شما در آن برنامه متوجه آموزش رویت تأسیسات می شوید که در آن قسمت از طبقه یک هستیم ، و من به سادگی می توانم بزرگنمایی کرده و به شما نشان دهم که چگونه ممکن است اجرای طرح کارخانه آسیاب تنظیم شود.

بنابراین می بینید که مناطق اتاق در آنجا ظاهر شده اند.

ما ایستگاه های کاری داریم ، اتاق ناهار ، عرضه مضاعف و غیره داریم. در حال حاضر این اتاق ها اکثراً و قلمرو اتاق ها هستند ، اما چه اتفاقی رخ می دهد که باید آن مناطق را به صورت متناوب جدا کنید؟

به ساختارهایی که توسط اتاق مشخص شده است ، نیازی به فضاها ندارید. شما به آنها نیاز دارید که براساس منطقه ، سرزمینهایی که مثلاً توسط دفاتر انجمن استفاده می شوند ، تعیین کنید. خوب ، این به طور موثری در Revit انجام می شود و ما در این دوره خاص آن را تجربه خواهیم کرد.

علاوه بر این ، روشی که ما این کار را خواهیم کرد ، ساختن سرزمین هایمان به همان اندازه اتاق هایی است که باید در حال حاضر روی صفحه نمایان باشد. بنابراین با گذراندن این دوره ، شما را از طریق CAD و فرآیند کار BIM سوق می دهیم.

در دنیای کامل ، روند کار CAD شما آموزش رویت تأسیسات به طور مؤثر نقشه CAD را به هم متصل کرده اید و مدل Revit خود را از آن ساخته اید.

تصور اینکه منطقه پس از آن می تواند در برنامه های کف شما نشان داده شود و بعد از آن در جدول زمانی قرار بگیرد و ورق هایی را نیز درون Revit وارد کنید. همچنین ، این فرآیند کار CAD و BIM است.

بنابراین شما نقشه CAD را می گیرید ، آن را به Revit متصل می کنید و بعد از آن شروع به ایجاد مناطق خود در داخل مدل Revit می کنید که می توانید داده های سرزمین را حذف کنید.

۲۹ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یحیی دهقان

آموزش استودیوی گرین ساختمان: آنالیز انرژی در رویت

آموزش استودیوی گرین

آموزش استودیوی گرین

استودیو ساختمان سازی سبز Autodesk (GBS) شما را ترغیب می کند تا مهارت و نشاط و کربن را در برنامه های ساختار خود تغییر دهید. این می تواند اطلاعات BIM را آموزش استودیوی گرین به طور مشروعیت از مدل های Revit بررسی کند ، و یک روند کاری سریع و مولد را برای تحقیقات سرزندگی فراهم می کند. این دوره وسیله ای را برای شما نشان می دهد.

از ابتدای راه اندازی استودیوی Green Building و ارسال هندسه مدل Revit ، اطلاعات اتاق و داده های سرزندگی به XML-GBS-GBS

مربی اریک وینگ در آن مقطع بهترین راه را برای امتحان نشاط و ایجاد گزینه های ساختار برای همبستگی می گوید- مستقیماً از استودیوی گرین ساختمان.

موضوعات شامل:

ارسال مدل از Revit

تنظیم پروفایل و فعالیت در استودیوی گرین ساختمان

ساختن یک راندون اجرا آموزش استودیوی گرین

انتخاب برنامه

از جمله تعهدات ظریف

- [مربی] استودیو گرین ساختمان در حال حاضر بخشی از مجموعه Autightk Insight Suite است.

سه برنامه بینش بینش بین المللی وجود دارد: آنالیز انرژی Insight ، تجزیه و تحلیل روشنایی Insight برای Revit و بدیهی است که استودیوی Insight Green Building.

این دوره منحصراً در حدود عناصر مرحله استودیوی گرین ساختمان است. خوب این امر را نشان می دهد که فرایند کار BIM دارای یک ماژول تحقیق از نشاط است. آموزش استودیوی گرین استودیوی Green Building ، a.k.a GBS ، برای اولین بار با Autodesk مربوط به IBM ساخته شد تا نخستین برنامه اصلی بررسی حیات واقعی ما را ارائه دهد ، که می تواند داده های اصلی ساختار را از یک مدل BIM جستجو کند.

سلام در آنجا ، من اریک بال هستم و بیش از 20 سال درگیر ساخت و ساز ، مشاغل ترکیبی و آماده سازی هستم.

در این دوره سازگار با لینکدین بهترین روش برای به دست آوردن یک مدل از Revit به استودیوی Green Building را برای شما بازگو می کنم.

در یک حمله؟ سعی کنید استرس نداشته باشید ، هر فیلم به اندازه معقول نگه داشته می شود ، سریعاً به قسمت جزئیات جنجال می خورد ، و دقیقاً و  آموزش استودیوی گرین دقیق به همان اندازه که انتظار می رود انتظار داشت. در این دوره ، ما تنظیمات سرزندگی را در Revit تجزیه و تحلیل خواهیم کرد ، و در مورد چگونگی مطالعه مدل شما صحبت خواهیم کرد.

در آن مرحله خواهیم دید که چگونه هندسه مدل ، اطلاعات اتاق و داده های نشاط خود را به gbXML ارسال کنیم.

این نمایانگر زبان نشانه گذاری توسعه یافته سبز ساختمان است.

از آن نقطه به بعد ، ما یک سرمایه گذاری GBS را راه اندازی می کنیم ، gbXML را وارد می کنیم و برای همبستگی بررسی ارز می کنیم.

در صورت آماده شدن برای یادگیری استودیوی سازه سبز ، من آماده آموزش شما هستم. چطور شروع می کنیم.

۲۸ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یحیی دهقان

CAD و BIM: گردش کار برای اتاقها در مدیریت امکانات اشتراک گذاری

CAD و BIM: گردش کار برای اتاقها در مدیریت

Revit یک فرایند کاری را ارائه می دهد که از نظر جالب برای دفاتر مدیران ، به ویژه برنامه اتاق و سرزمین مناسب است. می توانید با توصیف پارامترهای اتاق و تندرست اتاق ، یک رکورد CAD متصل را بگیرید و از یک نقطه به نقطه برنامه تهیه کنید.

در این دوره می توانید نحوه استفاده از Revit را برای ایجاد برنامه های اتاق و جدول زمانی از مدل های CAD دریابید. نحوه بازیابی اطلاعات اتاق از مدل ، تهیه یک طرح کف اتاق ، اتاق های برچسب ، شامل اتاق ها و دفاتر جدید و فضاهای شریک زندگی با ساکن را پیدا کنید. مربی شاون برایانت علاوه بر این ، چگونگی تهیه برنامه های اتاق نیک ریز را از ساختار شما برای انتقال به مشتریان و شرکا فاش می کند.

موضوعات شامل:

خواص اتاق ، شماره ها و نام ها

تهیه یک طرح کف اتاق

ساختن یک خانواده برچسب اتاق

از جمله اتاق های جدید

از جمله تقسیمات جدید

کار با برچسب های اتاق

ساخت افسانه های اتاق

از جمله ساکنان

تهیه برنامه های اتاق

- [Shaun] در این دوره CAD و BIM برای اتاق های Revit ، ما در نحوه کار با اتاق ها در یک مدل Revit گشت و گذار خواهیم کرد. با این وجود ، با توجه به این واقعیت که ممکن است شما اتاقها را از مثلاً از یک سند CAD متصل استفاده کرده و بعد از آن مدل Revit خود را از همان CAD متصل تهیه کرده اید ، باید از CAD و BIM کار کنید.

رکورد. در حال حاضر در صورت نزدیک شدن اینجا ، می بینید که ما اتاقهای مختلفی داریم که رسماً افزایش یافته ایم. شما می توانید ایستگاه های کاری ، اتاق استراحت ، و غیره را ببینید و همه چیز به زیبایی نمایش داده می شود و محدودیت های اتاق را در اختیار داریم ، و غیره. بعداً وقتی دوره را تجربه می کنیم ، اکثر آن را روشن می کنم ، اما آنچه شما باید تصدیق کنید ، به وضوح ، از آنجا که در حال ساختن این مدل از یک سابقه ضبط شده CAD به Revit هستید ، در حال ساختن هر یک از این اتاق ها با این هدف هستید که یک روند کاری بین آنها داشته باشید. بنابراین در یک دنیای عالی این اتاقها بر روی سند CAD متصل نیز افزوده می شوند ، اما مسئله شما این است که نمی توانید آن داده ها را از پرونده CAD به مدل Revit ببرید.

ممکن است خیلی خوب باشد ، به عنوان مثال ، یک پلی لاین ، یک پلی لاین خاموش در طراحی CAD ، اما باید در Revit از جمله پریدن اتاق و مناطق اتاق و غیره شروع کنید. بنابراین آنچه امروز در این دوره می خواهم به صورت متقاطع تلاش کنم ، ظرفیت کار با آن روند کار است. در حال حاضر من نشان نمی دهم که چگونه می توان ضبط CAD را به Revit وصل یا وارد کرد. شما باید درک کنید که چگونه این کار را انجام دهید ، زیرا این مقدار بیشتر از یک دوره Revit انتقالی است که ما فقط در اتاق ها سرگردان می شویم و اتاق ها در مدل Revit چگونه کار می کنند.

۲۷ مرداد ۹۸ ، ۰۴:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یحیی دهقان

آموزش رویت جزئیات

آموزش رویت جزئیات در اتودسک

آموزش رویت جزئیات

 

در حالی که Revit ابزاری برای نمایش داده های ساختار است آموزش رویت جزئیات (BIM) - و BIM روشی مبتنی بر مدل 3 بعدی است. پیش نویس و تعیین 2D — بخش های مختلف و مهم در فرآیند کار برنامه Revit هستند.

در این دوره ، Paul F. Aubin چگونگی ساخت ، نظارت و استفاده مجدد از ظرافت های توسعه 2D در Revit را به نمایش می گذارد.

پولس می گوید بهترین روش برای تهیه پیش نویس و افسانه در Revit ، استفاده از خطوط 2D ، قرار دادن قطعات جزئیات و تکمیل جزئیات با درج یادداشت ها و اندازه گیری ها. آموزش رویت جزئیات او بهترین راه برای ایجاد ظرافت های مخلوط را می گوید ، که یک چشم انداز زنده در هندسه مدل را با مشخصات دقیق و صریح متصل به بالا ترکیب می کند.

علاوه بر این ، او نشان می دهد که چگونه با استفاده از ظرافت های موجود در CAD و ظرافت های تجاری از تعهدات خود ، روند کار خود را تسریع کنید.

موضوعات شامل:

تهیه پیش نویس و افسانه

از جمله محتوا و اندازه گیری ها

ساخت ظرافت های نیمه و نیم

از جمله تعیین مؤلفه ها آموزش رویت جزئیات

مرتب سازی و نامگذاری فراخوان مشاهده می شود

استفاده از ظرافت های موجود در CAD

ظرافتها را وارد کنید و ارسال کنید

- [پاول] آیا با یک سرمایه گذاری در ساختمان Revit سر و کار دارید و فکر می کنید که آیا با وجود همه کارهایی که باید در اتوکد انجام دهید ظرافت های توسعه ای دارید؟

یا از طرف دیگر احتمالاً شنیده اید که از آنجا که Revit ابزاری برای نمایش داده های ساختار یا BIM است ، که دیگر هیچ مشخصی را برای مشخص کردن 2D انجام نخواهید داد.

همه مواردی که در نظر گرفته می شود ، آموزش رویت جزئیات آیا انتظار نمی رود که BIM با کار در 3D ارتباط برقرار کند؟ علاوه بر این ، به فرصتی خاموش که نیاز به جلب جزئیات 2D در Revit داشتم ، دقیقاً چگونه می توانم به هر سرعت به انجام این کار نزدیک شوم؟

در صورتی که در مورد هر یک از این موارد یا سایر سوالات مربوط به آن تامل کرده باشید ، شما تنها کسی نیستید.

تعداد زیادی از مردم با مسائل بسیار یکسان جنگ می کنند. سلام ، اسم من پاول اف.آبین است.

من یک خالق و متخصص هستم که مدت زمان قابل توجهی را در Revit و پیشرفت های مربوط به شرکت های طراحی می گذرانم و می خواهم شما را به سمینارم در زمینه ساخت ظرافت های توسعه در Revit دعوت کنم.

در واقع ، Revit در مورد BIM است ، و واقعاً ، آموزش رویت جزئیات 3D یک قطعه اصلی BIM است ، اما تضمین می کند که 2D و شمردن علاوه بر اینها قطعات ضروری BIM هستند و در آینده نزدیک در هیچ نقطه ای باقی نمی مانند.

بنابراین در شرایطی که شما باید متوجه شوید چه زمان برای نشان دادن و چه زمانی برای جزییات ، و اینکه دستگاه های مشخص شده Revit چگونه کار می کنند ، در آن مرحله شما به نقطه فرصت رسیده اید.

ما باید به طور مستقیم در آن گزاف گویی کنیم و درک کنیم که چگونه می توان ظرافتهای توسعه را به عنوان یک قطعه مهم از مدلهای داده ساختمان ساختمان Revit شما دانست.

۲۶ مرداد ۹۸ ، ۰۴:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یحیی دهقان

آموزش Revit Insight : تجزیه و تحلیل انرژی اشتراک گذاری در رویت

آموزش Revit Insight در رویت

آموزش Revit Insight در رویت

 

سازه ها بخش اعظمی از آموزش Revit Insight در رویت نشاط را تحویل داده در ایالات متحده می کنند.

با توجه به اینکه سرمایه گذاری های توسعه در مدت زمان زیر بسیار زیاد می شوند ، مهم است که پیشکسوتان و معماران تمهیدات دقیقی را برای ساماندهی اجرای سرزندگی در ساختار خود انجام دهند.

دانش ، برنامه نویسی شگفت انگیز اجرای اجرای ساختار از Autodesk ، می تواند کمک کند. این بسته نرم افزاری زمینی به متخصصان BIM اجازه می دهد تا فعالیت و نشاط ، نورپردازی و تحقیقات گرا خورشید را در روند کار خود لحاظ کنند و بر موتورهای اتصال آموزش Revit Insight در رویت مجدد پالایش شده تأثیر بگذارند که آنها را قادر می سازد در تصمیم گیری های مربوط به ساختار باهوش و اطلاعاتی محور باشند.

در این دوره ، با معلم جیم کاوان همراه شوید زیرا او بهترین راه برای استفاده از بینش برای بررسی تأثیر نور خورشید از طلوع زیاد را آغاز می کند ، با شروع توده های اصلی و اضافه کردن ظرافت های کلیدی برای بهبود تولید مثل.

امتیازات شامل موارد زیر است:

ایجاد یک مدل نشاط

کار با تنظیمات نشاط

استفاده از خانواده ها برای جمعیت تغییرات آموزش Revit Insight در رویت

ترجمه نتایج دانش

مطالعه استقلال آفتاب

انجام یک مطالعه اعتباربخشی LEED

بررسی عملکرد صفحه PV

- چرا نشاط؟ این یک مسئله نیاز است. ما مسائلی داریم که باید مدیریت شود و یکی از موضوعات این است که ساختارهای ما می توانند نیمی از سرزندگی ایجاد شده در ایالات متحده را خرج کنند و تقریبا نیمی از جریان های CO2 را که به تغییرات محیطی می افزاید ، کمک کنند.

من به اتصال متصل شدم تا بتوانید از آخرین جایی که ما در مورد آن چالش قرار داریم بمانید و اطلاعاتی را در مورد وضعیت موجود در حال حاضر و چگونگی تحول در اختیار شما قرار می دهد.

به همین ترتیب می توانید به سازمان های دولتی که این نوع اطلاعات را ردیابی می کنند نگاه کنید تا ببینید چه کسی در چه چیزی کمک می کند. تا آنجا که آموزش Revit Insight در رویت در اینجا ، چهار نفر این رکورد را برای بیشتر قسمتهای سن نشاط باد در ایالات متحده نشان می دهند.

آنچه من شنیده ام سنجی است که طی 10 سال بعد چندین بار در شهر بوستون ایالات متحده آمریکا چندین بار ایجاد خواهیم کرد بنابراین ساختار بسیار خوبی دارد و در صورت تمایل به این الزامات ، در آن زمان نکته ای که ما به موضوع اضافه می کنیم علاوه بر این ، بینش به ما کمک می کند تا به سرعت به آن موضوعات بپردازیم ، به عنوان یک دستگاه کمک به برنامه ، به گونه ای که موارد مختلف واقعاً انجام ندهند.

۲۵ مرداد ۹۸ ، ۰۴:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یحیی دهقان

آموزش ( رویت ) Revit : نکات ، ترفندها و عیب یابی

آموزش ( رویت ) Revit : نکات ، ترفندها و عیب یابی

آموزش ( رویت ) Revit

در این ترتیب ، برای هر سازنده آموزش ( رویت ) Revit — چیزی وجود دارد که یادگیرندگان و مشتری های آماده یکسان هستند. هر ویدیو در مورد نوک ، شیرین کاری یا روش تحقیق خاص در Revit قرار دارد.

آیا سوابق CAD را وارد می کنید و برای دستیابی به سازگاری نیاز دارید؟

آیا باید از اندازه گیری های خود سود بیشتری کسب کنید؟

باید اکثر چشم اندازهای یک شرکت را بررسی کنید و بررسی کنید که آیا تنظیمات صحیح است؟ آموزش ( رویت ) Revit

آیا نیاز دارید که بطور قابل اعتماد صندوقهای بازده را بر روی کل کار ترتیب دهید؟

آیا نباید چیزی راجع به بدست آوردن هر یک از پارامترهای موجود در خانواده خود به سادگی درخواست صحیح گفت؟

اینها تنها بخشی از نکات مطرح شده است. با استفاده از یک فیلم دیگر به طور مداوم ، مطمئناً چیزهای ارزشمندی را برای افزودن به موجودی اسلحه در حال توسعه ابزار و روشهای Revit کشف خواهید کرد.

یادداشت ها: سوابق فعالیت گنجانده آموزش ( رویت ) Revit شده با این دوره می تواند در جدیدترین شکل Revit باز شود. در صورت استفاده از یک گزارش فصلی تر ، ممکن است چند سند متناقض باشد. از آنجا که این یک ترتیب مداوم است ، تماشاگران تصدیق اعتبار خود را به پایان نمی رسانند.

با روکش شیب دار یک سقف کاشی کاری شده درست کنید

- [مربی] این هفته من یک پشت آموزش ( رویت ) Revit بام جذاب از سبک سوابق رکورد برای انتقال به شما دارم و این ناشی از یک همراه خوب من ، برایان مکی ، به اصطلاح Revit Geek است.

او و من یک یا دو روز پیش در حال گفتگو بودیم و او این سیستم را به من منتقل کرد ، من می گویم که او مشتری داشت که به پشت بام رکورد نیاز داشت و آنها در مورد روشهای مختلف برای انجام آن بحث می کردند.

او این را به من نشان داد و من فکر کردم ، سلام واقعا عالی است ، من می توانم این هفته را به همه شما در اینجا نشان دهم.

بنابراین ساخت این کاملاً آسان است. آموزش ( رویت ) Revit این فقط یک پوشش شیب دار است. بنابراین به شرطی که اینجا را شنا کنم ، فرم نهایی در اینجا است.

می توانید ببینید که یک اجزای پوشش شیب دار وجود دارد که فقط یک پشت بام است ، و پس از آن این افراد مسطح که پرانتز هستند ، یا اجزای رکورد ، آن ها فقط ماله هستند ، و هیچ تخته ای در اینجا وجود ندارد. بنابراین ، کاری که من باید انجام دهم این است که فقط با غلبه بر این چیزها آموزش ( رویت ) Revit ، و ساختن دوباره آن را بدون هیچ گونه کمک خارجی از اینجا شروع کنید. بنابراین ، در اینجا با ترتیب دادن داستان 2 در سطح 2 ، به سادگی ساخت یک پشت بام دیگر شروع می کنم. بنابراین…

 

۲۴ مرداد ۹۸ ، ۰۴:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یحیی دهقان

آموزش رندرینگ در رویت

آموزش رندرینگ در رویت

آموزش رندرینگ در رویت

آیا می خواهید از پروژه های Revit خود رندرهای عکاسی ایجاد کنید؟ آموزش رندرینگ در رویت لازم نیست به جای دیگری بروید. بیاموزید که چگونه با این آموزش های پر سرعت ، می توانید خروجی با کیفیت بالا و مستقیم از Revit ایجاد کنید.

نویسنده Paul F. Aubin روند ایجاد را با ایجاد یک نمای سه بعدی دقیق از یک مدل معماری موجود آغاز می کند. سپس او جاروها ، فاسیا و سایر جزئیات را اضافه می کند و نحوه استفاده از ویرایشگر مواد Revit را برای شخصی سازی سطح ها و سطوح نشان می دهد.

 

این دوره همچنین ویژگی های نورپردازی طبیعی و مصنوعی Revit را بررسی می کند ، از جمله نور خورشید و تنظیمات مکان ، چراغ های مصنوعی و طرحواره های آموزش رندرینگ در رویت روشنایی و تنظیمات ضبط که شما را از بهترین کیفیت خروجی - از رایانه و یا از ابر دریافت می کند. بعلاوه ، بیاموزید که چگونه پیمایش های متحرک پویا ایجاد کنید و با سبک های اضافی رندر ، مانند نگاهی با دست طراحی کنید.

- [Voiceover] سلام ، نام من Paul F. Aubin است و من از داشتن مربی شما برای ارائه با Revit هیجان زده می شوم. در این دوره ، من با گردش کامل کار می کنم تا خروجی حرفه ای و باکیفیت رندر را مستقیماً از طریق نرم افزار Revit شما ایجاد کنم. این همیشه با یک نمای سه بعدی کاملاً خوب شروع می شود.

در مرحله بعد ما به روش روشنی از طریق مدل حرکت خواهیم کرد ، جاروها ، فاسیا و سایر جزئیات را برای تقویت واقع گرایی اضافه می کنیم. من به شما نشان خواهم داد که چگونه از Material Editor استفاده کنید تا ظاهر همه سطوح را بطور منظم تنظیم کنید.

این واقعاً باعث می شود صحنه قابل باورتر شود. اما هیچ چیز باعث نمی شود صحنه بیش از آنکه نورپردازی با دقت در نظر گرفته شود زنده شود. ما در هر دو طرح روشنایی طبیعی و مصنوعی اکتشاف خواهیم کرد تا بتوانیم کنترل کاملی بر خروجی آموزش رندرینگ در رویت ارائه شده خود داشته باشیم. با تمام مراحل آماده سازی ، یاد می گیریم که ارائه نهایی ارائه دهیم ، هم در نرم افزار و هم در Cloud. اما Revit چیزهای بیشتری از ارائه عکسهای دیجیتال ارائه می دهد.

می توانیم از سایه و سایه استفاده کنیم ...

 

۲۳ مرداد ۹۸ ، ۰۴:۱۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یحیی دهقان

آموزش رویت برنامه های تجدید نظر

آموزش رویت برنامه های تجدید نظر

آموزش رویت برنامه های تجدید نظر

برنامه ها - که اطلاعات استخراج شده از خواص عناصر مختلف پروژه را نشان می دهد - ستون فقرات BIM هستند. در این دوره نحوه کار با آموزش رویت برنامه های تجدید نظر را در Revit کاوش کنید.

مربی اریک وینگ با تمرکز بیشتر بر روی "من" برای اطلاعات در BIM ، مربی اریک وینگ نحوه چاله زدن به پایگاه داده Revit و جستجوی داده ها از مدلهای شما را نشان می دهد.

اریک چند برنامه استاندارد مانند درب ، پنجره و اتاق را تحت پوشش قرار می دهد و سپس به ویژگی های پارامترهای Revit می پردازد و نحوه ارتباط آنها با آموزش رویت برنامه های تجدید نظر پایگاه داده اصلی را که شما ممکن است بطور ناخودآگاه با استفاده از الگوبرداری از پروژه خود ایجاد کنید ، می کند.

او به ایجاد برنامه های خالی ، برخاستن از مواد ، افسانه های اصلی ، کلیدهای برنامه و موارد دیگر می رود.

[مربی] سلام ، من اریک بال هستم و به برنامه ها در Revit خوش آمدید. برای شروع ما چند برنامه ساده مانند برنامه در و پنجره را انجام خواهیم داد.

سپس به اضافه کردن پارامترهای پروژه ، پارامترهای محاسبه شده و پارامترهای ترکیبی خواهیم پرداخت. ما به قالب بندی مشروط و یک برنامه آدرس ایمیل ، آموزش رویت برنامه های تجدید نظر ایجاد برنامه های متنی و چگونگی ساخت برنامه ها اساساً خوب نگاه خواهیم کرد. البته ، ما به برخاستن مواد ، اسطوره های اصلی ، کلیدهای برنامه و لیست های صفحه وارد می شویم. ما به علاوه بسیاری از ابزارها و تکنیک های دیگر ، همه این ویژگی ها را پوشش خواهیم داد. اکنون ، شروع می کنیم.

 

۲۲ مرداد ۹۸ ، ۰۴:۱۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یحیی دهقان