آموزش رویت : روشهای آماده ساخت

آموزش رویت : روشهای آماده ساخت

دریابید که چگونه می توانید به عنوان آموزش رویت : روشهای آماده ساخت یک برنامه ریز درون ، از Revit برای مدرن سازی و بهبود ساختار ساختار خود استفاده کنید.

در این دوره ، معلم Chante 'Bright شما را با این برنامه نویسی شگفت انگیز BIM تشویق می کند ، نحوه انجام سرمایه گذاری های داخل برنامه خود را از ساختار شماتیک گرفته تا اسناد توسعه در Revit به اشتراک می گذارد.

Chante 'شامل چگونگی نتیجه گیری یک نقشه داستان ، شفاف سازی در ارتفاعات داخلی ، سقف های سازه ، ساخت و تغییر برنامه ها ، شامل تکمیل برگه های مخاطب است ، و این تنها نوک کوه یخ است.

در طول دوره ، او نکات و فریب هایی را ارائه می دهد که می تواند شما را قادر به دور ماندن از تله های معمولی و استفاده از برنامه به طور کلی با موفقیت کند.

موضوعات شامل:

انتقال از ساختار به توسعه در Revit

اضافه کردن اندازه آموزش رویت : روشهای آماده ساخت گیری ها به برنامه های کف

برچسب زدن و بخش های رزرو

اندازه گیری ها و یادداشت ها را به ارتفاعات داخل اضافه کنید

تنظیم و توجه به تصاویر سیم کشی مکانیکی و برقی

ساخت افسانه های سقفی

استفاده از اجزای سازه در نقشه ها

استفاده آموزش رویت : روشهای آماده ساخت از برنامه ها

ثبت یک رکورد طراحی قابل تقسیم

- چه تعداد بار انجام وظیفه شما مانند چشم انداز مشتری شما یا شما به عنوان یک مبدأ ساخته نشده است؟

آیا احساس می کنید که بخشی از این ارتباط با استفاده از تصاویر دستکاری و ارائه ایده به جای یک برنامه ساختار واقعی ارتباط دارد؟

آیا احساس می کنید محصول نهایی جایگاهی در صفحه بمب در Pinterest دارد؟

در صورت انتخاب گزینه پاسخ مثبت آموزش رویت : روشهای آماده ساخت به هر یک از این سؤالات ، این دوره ممکن است به سادگی برای شما باشد.

در این دوره یادگیری Linkedin ، من می توانم بهترین راه برای بازخوانی خود را از طرح شماتیک گرفته تا اسناد توسعه به شما بگویم.

نام من "Chante 'Bright است ، من یک سازه درسی هستم که پیش نویس طرح را طراحی کرده ام و دارای تجربه های طولانی و طولانی هستم که آماده بهره برداری از بخش هایی از درگیری ها با استفاده از Revit for داخلی برنامه هستم.

من به همین ترتیب یک یا دو نفر از عملکرد خوب برنامه را تا زمانی که داشته ام جمع کردم.

در امتداد این سطرها ، بیشترین بهره را از خیالات و برنامه های جهانی خود بیاورید و اینکه چگونه آنها را با این دوره طی کنیم.