آموزش Revit و: با استفاده از ابر نقطه داده

آموزش Revit

 

آموزش Revit لیست نقاط از اسکنرهای سه بعدی وسیله ای برای نمایش آثار واقعی موجود است. در این دوره ، برایان مایرز شما را از طریق تداخل نقاط ورود به مشاغل Revit شما قدم می زند.

نحوه مشاهده و اندازه گیری نقاط صحیح و استفاده از آنها در نشان دادن مهندسی ، به عنوان مثال ، تقسیم کننده ها ، ورودی ها و کف ها را مشخص کنید. علاوه بر این ، نحوه استفاده از نقاط نقاط را هنگام نمایش چارچوب های مکانیکی ، به عنوان مثال کار تهویه ، کانال ها و سپس برخی از آنها ، کشف کنید.

امتیازات شامل موارد زیر است:

محل اتصال نقاط از کجاست

تمایز بین آموزش Revit یک کار و یک ابر نقطه

ساخت و تغییر صفحه های کاری

بررسی و اتصال به یک ابر نقطه

کنترل قابل درک مقاله

ساخت نماها ، برنامه های کف و مناطق

با استفاده از چشم اندازهای متعدد

برآورد برآورد

نمایش مهندسی برای مطابقت با اطلاعات ابر نقطه

هماهنگی خانواده های Revit برای مطابقت با اطلاعات ابر نقطه

تنظیم چارچوب های مکانیکی

- [برایان] سلام ، نام من برایان مایرز است. در این دوره ، ما با استفاده از آموزش Revit برای نمایش در برابر مضراب نقاط ، که اکنون به همین ترتیب و پس از آن فیلترهای لیزر نامیده می شود ، توانایی های اصلی را نیز می شناسیم. ما با اصول اولیه شروع خواهیم کرد ، به عنوان مثال ، تصویربرداری از نقاط مهم ، وسایلی که ساخته شده اند و چگونه می توان آنها را به سرمایه گذاری شما آورد.

در مرحله بعدی ، ما می توانیم نحوه ساختن مجموعه های کاری ، تقسیم کننده های مدل ، ورودی ورودی ها و مشخص کردن کف و پشت بام را بفهمیم.

ما همچنین در مورد تغییر خانواده ها برای هماهنگی ابر نقطه صحبت خواهیم کرد ، دقیقاً به عنوان محتویات نمایش قیف و لوله.

من هر پیشرفتی را برای شما فاش می کنم ، با این وجود درجه خاصی از درک آموزش Revit طبیعی است.

بنابراین من چگونگی نشان دادن و تنظیم چارچوبهای لوله و لوله یا نحوه نمایش سقفهای کل را برای شما فاش نخواهم کرد ، اما من بهترین راه برای دیدن منابعی را برای شما فراهم می کنم که بتوانید از این تواناییها برای هماهنگی ابر نقطه استفاده کنید اطلاعات و ایجاد یک مدل دقیق.

بنابراین در ادامه با من همراه باشید تا توانایی های اساسی استفاده از جارو های لیزری یا لکه های نقطه در سرمایه گذاری های خود را برای مدل های دقیق بررسی کنیم.