آموزش سازه Revit

آموزش سازه Revit

تأیید Revit Structure نشان می دهد که آموزش سازه Revit شما برنامه را در همه جا می شناسید ، و این یک علامت برای مدیران و مشتریان است که شما یک متخصص قابل اعتماد هستید.

تمرکز کنید که با این دوره آمادگی از مربی تأیید شده Autodesk ، اریک وینگ ، به یک متخصص مجوز Revit Structure تبدیل کنید.

وی امتیازات صریح را که توسط آزمون 35 سؤالی تضمین شده است ، شامل سه قلم اصلی که در راهنمای تأیید وجود دارد ، پوشش می دهد: تلاش مشترک ، نمایش و مستندات.

برای مثال مضامین را مرور کنید ، آموزش سازه Revit کار با سطوح و ماتریس. وارد کردن و اتصال مدل ها و سوابق موجود؛ برای مثال ، نشان دادن اجزای اساسی ، تاسیسات ، فولاد و جامد اطراف آن ، و پله ها و دامنه ها.

اندازه گیری ها و نظرات به نقشه ها اضافه کنید. و ایجاد تقویم ها و برگه های نقطه به نقطه.

هنگامی که شما با این دوره کار خود را تمام کرده اید ، می توانید مطمئن باشید که از آزمون حرفه ای Revit Structure 2015 Certified

موضوعات شامل:

ایجاد و تغییر سطح

آوردن در اسناد اتوکد

آموزش سازه Revit مدلهای اتصال

بخش های نمایشی ، تقسیم کننده ، کف ، چارچوب های ستونی ، سقف ، پله ها و شیب ها

از جمله و تغییر نظرات محتوا

استفاده از اندازه گیری

تهیه جدول زمانی و برگه استاندارد

- [Voiceover] سلام ، من اریک بال هستم و به دوره خوش آمدید. از آنجا که Revit به برنامه کاربردی AEC تبدیل شده است ، تأیید به یک ترتیب بیشتر و بیشتر در مورد رزومه شما تبدیل می شود.

علیرغم اینکه تعداد زیادی دوره قابل مقایسه دیگر در کتابخانه وجود دارد ، این دوره در نقاط خاص در آزمون نفوذ می کند ، اما مطمئناً با این دوره های کامل قابل افزایش است ، در صورتی که می خواهید موضوعات خاصی را بیشتر بررسی کنید درون و بیرون.

در این دوره ، ما چگونگی همکاری آموزش سازه Revit با مدل های طراحی Revit و حتی اسناد اتوکد را تشخیص خواهیم داد.

من با گفتن بهترین روش برای مدل های اتصال و واردات شروع می کنم.

در آن مرحله بهترین راه برای تهیه مشبک و سطح را به شما می گویم. ما می دانیم که چگونه می توان تاسیسات ، محوطه فولادی و جامد و پله ها و شیب ها را نمایش داد.

ما علاوه بر بسیاری از ابزارها و روشهای مختلف ، همه این نکات برجسته را پوشش خواهیم داد. از آنجایی که این یک دوره تأیید است ، درک می شود که ارائه های قبلی به ساختار Revit Structure ارائه شده است.

اگر نه ، خوب است. در کتابخانه دوره های Revit Structure زیادی وجود دارد که می توانید ابتدا آنها را مشاهده کنید تا سر شروع کنید. در حال حاضر ما باید شروع کنیم.