آموزش Revit و Dynamo

آموزش Revit و Dynamo

 

Autodesk Dynamo به مشتریان امکان می دهد آموزش Revit و Dynamo تعداد زیادی از مشکلات برنامه را که در Revit با آن روبرو هستند ، تسخیر کنند.

استفاده از دینامو ، در داخل مبدل ها می تواند دلیل منطقی بصری برای نزدیک شدن به مشکلات نمایشی خود را به روش های حیرت انگیز و فزاینده ای داشته باشد.

این دوره بهترین راه برای استفاده از Revit متنوع را شامل می شود - و کمک مکانیکی از دینامو — برای ساده سازی ساختار و روند اسناد در Revit.

ایده های کلیدی دینامو ، از جمله نحوه قرار دادن خانواده ها و پیوستن به داده های پارامتر را بررسی کنید.

به همین ترتیب ، نحوه نشان دادن آموزش Revit و Dynamo تقسیم کننده ها و کفها ، ایجاد یک افسانه اتمام واقعی و یافتن داده های نمایش داده شده با برنامه اتمام اتاق را پیدا کنید.

موضوعات شامل:

کشف خم و تمرکز در دینامو

ساخت یک ترکیب مناسب برای تنظیم قطعات

آموزش Revit و Dynamo نمایش تقسیم و کف

کار با اتاقهای مختلف

ساخت یک افسانه اتمام واقع گرایانه

برخاستن مواد

ساختن ابطال واقع بینانه

پارامترهای اتاق طراوت

ساختن یک نوع داستان از یک پارامتر اتاق

- [ویلیام] آیا در هر مقطعی فکر کرده اید که چگونه دینامو می تواند شما را قادر سازد تا بایگانی را در Revit برای ساخت داخل برنامه بسازید؟ در فرصتی که شما داشته باشید ، در آن مرحله از تطبیق بخشی از روشهای بیشماری که دینامو می تواند به گسترش سودمندی Revit کمک کند ، قدردانی می کنید.

من ویلیام کارنی هستم و من چند سال است آموزش Revit و Dynamo که با دینامو همکاری می کنم تا به ساده سازی ساختار و روند اسناد و مدارک برای تجارت AEC کمک کنم.

در این دوره ، من ایده های اساسی را در دینامو گسترش می دهم که می توانید برای شرکت هایی که به ساختار کمک می کنند ، اعمال کنید.

ما در اینجا نحوه ساخت و ساخت مواد ، نحوه نمایش گرافیکی مواد را در آخر مشاهده خواهیم کرد که در آخر چگونه می توان داده های نمایش داده شده را با یک برنامه اتمام اتاق هماهنگ کرد.

من مشتاق هستم که این دوره باورنکردنی را به شما منتقل کنم. ما باید شروع کنیم