آموزش دینامو برای رویت

آموزش رویت برای داینامو

نمی توانید مرکز دینامو مورد نیاز خود را کشف کنید؟ پایتون شما را قادر می سازد مراکز سفارشی باورنکردنی ایجاد کنید که سودمندی آموزش دینامو برای رویت را گسترش داده و Revit خود را با روشهای هوشمندانه تر و سریع تر مقابله کنید.

این دوره زبان برنامه نویسی پایتون را با معمارانی که نیاز به دستیابی بیشتر با دینامو دارند ، آشنا می کند.

در وهله اول ، با آجیل و پیچ و مهره های پایتون ، از جمله انواع اطلاعات ، شرایط و دایره ها ، و در حالی که مستقیم با کتابخانه هندسه دینامو رابط کنید ، مهارت کسب کنید.

در آن مرحله کشف کنید که چگونه می توانید از Dynamo با کتابخانه ها ، مثلاً Revit API ، سودمندی را گسترش دهید. در قسمت چهارم ، شما توانایی های جدید خود را برای کار تنظیم کرده اید.

جرمی گراهام استاد و معلم BIM بهترین راه برای آموزش دینامو برای رویت استفاده از پایتون و Revit API را برای کانال کردن مؤلفه ها ، رسیدن به پارامترها و ایجاد دیدگاه های سفارشی می گوید.

توجه: این دوره از Dynamo 2.0.1 و Revit 2019 استفاده می کند. برای بهترین نتایج ، فرم های مشابهی از محصول دارد.

موضوعات شامل:

آوردن در کتابخانه هندسه دینامو

پیچ و مهره پایتون: عوامل ، شرط ها ، سرپرستان ، حلقه ها و ظرفیت ها

استفاده و گسترش ماژول های پایتون

رسیدن به Revit API با پایتون

Revit و داینامو دگرگونی آموزش دینامو برای رویت

ایجاد مجوز در Revit API

دریافت پارامترهای Revit با API Revit

مؤلفه های تغییر یافته با Revit API

ساختن API با Revit

- [مربی] پایتون یک زبان ساده برای دریافت برنامه نویسی است که به ما این امکان را می دهد تا با کار مستقیم با کتابخانه هندسه Dynamo و رابط برنامه نویسی برنامه Revit یا API ، کاربردهای مفید Dynamo را گسترش دهیم. نام من جرمی گراهام است.

علاوه بر این ، من یک پیش نویس هستم که در زمینه برنامه محاسباتی و فرآیندهای کاری BIM تخصص خاصی دارم.

برای شروع ، ما با یادگیری مهره و پیچ و مهره آموزش دینامو برای رویت ، به عنوان مثال ، انواع مختلف اطلاعات ، شرایط و دایره ها ، در حین کار با کتابخانه هندسه دینامو ، حول زبان برنامه نویسی پایتون متمرکز خواهیم شد.

با استقرار کامل برنامه نویسی ضروری پایتون ، در آن مرحله خواهیم فهمید که چگونه می توان Dynamo را با ساخت و آوردن کتابخانه های جدید از جمله Revit API گسترش داد.

در آخر ، با استفاده از پایتون ، خواهیم فهمید که چگونه با Revit API از داخل Dynamo با روشهای یادگیری ارتباط برقرار کنید ، به عنوان مثال ، الک کردن اجزاء ، رسیدن به پارامترها و ایجاد دید.

با توجه به پایان این دوره ، شما درک کاملی از نحوه استفاده از پایتون در دینامو برای Revit خواهید داشت و به خوبی در مورد انجام فرآیندهای کاری جالب و شگفت انگیز که محدودیت های آنچه را که دینامو می تواند به انجام برساند ، خوب خواهد بود.

بنابراین چگونه در مورد ما احساس رایگان برای شروع.