آموزش طراحی BIM 360

آموزش طراحی BIM 360

برای گروه هایی که از Revit استفاده می کنند ، آموزش طراحی BIM 360 مشارکت در کار باعث می شود تعداد زیادی مشتری دسترسی داشته باشند و تغییراتی را در این شرکت ایجاد کنند.

با استفاده از طراحی BIM 360 می توانید مشاغل اشتراکی را به ابر اختصاص دهید.

در این دوره ، Paul F. Aubin بررسی می کند که چگونه استفاده از BIM 360 Design به شما و جمعی از همکاران اجازه می دهد تا مدل کانونی خود را در یک مرکز امن و ابری در کنار هم قرار دهید و با توجه به آن کار کنید ، انگار که در همان نزدیکی شما قرار داده شده است.

سرور این امر باعث می شود آموزش طراحی BIM 360 تا بنگاه های دارای گروه های اختصاصی در مکانهای مختلف کار بدنی همکاری بی نقصی داشته باشند.

علاوه بر این ، سودمندی BIM 360 Design از تنظیمات اشتراکی گروهی مبتنی بر ابر از Autodesk استفاده می کند ، این بدان معناست که می توان مدل های Revit و سایر اسناد مربوط به سرمایه گذاری مرتبط را برای کلیه همکاران در یک حوزه محافظت شده کامل و با مجوزهای گران قیمت باز کرد.

موضوعات شامل:

بررسی و افزایش تعهدات در یک برنامه

تنظیم BIM 360 Design

سرمایه گذاری و ساخت آموزش طراحی BIM 360

تنظیمات حساب را تغییر دهید

ایجاد گروه ها و تخصیص مجوزها

استفاده از Revit با طراحی BIM 360

ساخت مدل Revit مبتنی بر ابر

توزیع مدلهای ابری

- [پل] کارگاه اشتراکی امکان دستیابی و ایجاد تغییرات در یک شرکت انفرادی Revit را همزمان فراهم می کند.

با طراحی BIM 360 ، می توانید با کار اشتراکی در ابر ، درست مثل آنچه در یک محله انجام می دهید ، شرکت کنید.

سلام. نام من Paul F. Aubin است و در دوره سازگار با LinkedIn ، ما بررسی خواهیم کرد که چگونه BIM 360 Design به شما و همکارانتان اجازه می دهد تا مدل کانون خود را در ابر ذخیره کنند و روی آن کار کنند انگار که در آن نقطه بر روی شما قرار داده شود. سرور نزدیک این امر باعث می شود که بنگاه های دارای گروه های پراکنده در بسیاری از مناطق فیزیکی به طور مداوم با هم همکاری کنند.

علاوه بر این ، سودمندی طراحی BIM 360 آموزش طراحی BIM 360 ، ترتیب اشتراک گزارش های مبتنی بر ابر Autodesk تأثیر می گذارد.

BIM 360 Design شما را قادر می سازد تا مدلهای Revit و سایر سوابق مربوط به کارهای مربوطه را در دسترس همه شرکا قرار دهید ، اعم از آنهایی که از Revit استفاده می کنند و مواردی را که شامل نمی شود ، از جمله مشتریان داخلی ، مشتریان یا سایر مشاوران بیرونی.

در حال حاضر چیزهای زیادی برای ترتیب وجود دارد ، اما اجازه ندهید که ترتیب BIM 360 Design شما را بترساند.

من در اینجا هستم تا به شما نشان دهم که پس از اتمام آرایش و طراحی اساسی ، استفاده از این دارایی های باورنکردنی به طور مداوم در روند کار منظم شما هماهنگ خواهد شد.

بنابراین چگونه در مورد ما شروع می شود.