آموزش اساسی Dynamo 2.x

آموزش اساسی Dynamo 2.x

 

Autodesk Dynamo به مشتریان Revit اجازه می دهد آموزش اساسی Dynamo 2.x تا مشکلات خود را با روشهای درخشان تر و سریع تر مقابله کنند.

می توانید اطلاعات را از منابع خارجی تفسیر و تفکیک کنید ، هندسه جدیدی ایجاد کرده و هندسه در سوابق Revit موجود را تغییر دهید - همه از زبان بصری مبتنی بر توپی Dynamo استفاده می کنند.

این کلاس آموزشی باعث می شود شما ایده های اساسی رانندگی برنامه نویسی بصری را با دینامو درک کنید و آنها را در نمایش ترکیبی در Revit بکار بگیرید. یان سیگل ، مربی ، بهترین راه برای توسعه هندسه محور اطلاعات ، جدا کردن اتصالات بین مؤلفه های Revit و وارد کردن اطلاعات از چندین منبع و تنظیمات غیر Revit ، از جمله اکسل و تصاویر رایانه ای را می گوید.

علاوه بر این ، روشهایی را آموزش اساسی Dynamo 2.x برای بهبود تکالیف برنامه عادی در Revit یاد بگیرید: قرار دادن خانواده ها و بخش ها ، تغییر استیم پارامترها ، و ایجاد چشم اندازها و برگه های جدید.

امتیازات شامل موارد زیر است:

تنظیم و ارتباط هاب های دینامو

کار با انواع اطلاعات و ظرفیت های ریاضی

ایجاد سوابق شماره و رشته های محتوا

تشکیل اطلاعات به صفحه گسترده اکسل

الک کردن آموزش اساسی Dynamo 2.x و تنظیم اطلاعات

ایجاد فوکوس ، خم ، سطح و مواد جامد

هندسه متناوب

اتصال یک SAT مبتنی بر دینامو به Revit

تنظیم خانواده های Revit با دینامو

ایجاد چشم اندازها و برگه های Revit با Dynamo

- سلام. نام من "ایان سیگل" است ، و به سمینار سازگار با LinkedIn در زمینه اصول دینامو خوش آمدید.

من از اینکه شما را با جهان برنامه نویسی بصری در دینامو آشنا می کنم ، هیجان زده ام.

برای شروع کارها ، ما در مورد آموزش اساسی Dynamo 2.x آنچه دینامو است ، گشت و گذار می کنیم ، و چگونه می توانید از این طریق برای عملکرد بیشتر در پردازش داده های ساختار خود یا BIM ، استفاده کنید.

پس از پوشش برخی از ایده های اساسی برنامه نویسی ، ما می توانیم با درک نحوه واردات و نظارت بر انواع مختلف داده ها در دینامو ، این مراحل را عملی کنیم.

از آن نقطه ، ما به ساختار محاسباتی سه بعدی می پردازیم و هندسه ای را ایجاد می کنیم که توسط اطلاعات دینامو هدایت می شود.

برای ادغام همه چیز ، ما این دوره را با گسترش فرآیندهای کاری خود در یک سرمایه گذاری Revit ، قرار دادن انواع مختلف خانواده های Revit ، پارامترهای نفوذ و تکامل ، و ایجاد دیدگاه ها و برگه های کار جدید به پایان می رسانیم.

هنگامی که کارمان تمام شد آموزش اساسی Dynamo 2.x ، شما برای ایجاد هرچه اثربخش تر ، دقیق تر و تواناتر در کارهای روزمره خود ، یک نهاد محکم دارید. من انتظار دارم شما به اندازه من انرژی داشته باشید. ما باید از دینامو شروع کنیم.