آموزش Revit : طراحی داخلی

آموزش Revit : طراحی داخلی

 

به راحتی می توان گفت که شما یک برنامه ریز درون هستید که باید از آموزش Revit : طراحی داخلی برای کارهای بعدی خود استفاده کنید؟ آیا باید یک مدل Revit ارائه شده توسط مشتری یا مشاور را ببینید و تغییر دهید؟ این دوره برای شماست.

Chante 'Bright - یک مبانی ترکیبی و کار معلمی در تنظیمات BIM to نحوه استفاده از Revit را برای ساختن مجوز تهیه شده برای طراحی در فضاهای اداری تجاری ، فاش می کند.

نحوه تنظیم تعهد خود ، ایجاد چشم اندازهای اساسی و الگوبرداری از تقسیم ها ، سقف ها ، ورودی ها ، کف ها و اجزای مختلف ساختار درون خود را دریابید.

در آن مرحله نحوه انجام تکمیل موارد ظریف آموزش Revit : طراحی داخلی به عنوان مثال کارخانه میلگرد و عملکرد جدول زمانی اختصاصی را کشف کنید که پیش نیازهای شما روشن شود.

همچنین ، نحوه تغییر مجدد مدل خود را در هنگام تغییر درخواست مشتری و اطمینان از اینکه اسناد شما دائماً باز و آینده نگر است ، بیابید.

امتیازات شامل موارد زیر است:

وظیفه خود را تنظیم کنید

دیدن می کند آموزش Revit : طراحی داخلی

نمایش تقسیم کننده ها

استفاده و تنظیم نما های خرده فروشی

ساختن افسانه های تقسیم کننده با بخش

نمایش سقف

از جمله ورودی های ورودی و دهانه

از جمله ظرافت ها ، به عنوان مثال ، آسیاب کاری و کف

ساخت تقویم های سفارشی

- آیا شما یک برنامه ریز هستید که واقعاً باید از آموزش Revit : طراحی داخلی برای بازسازی فعلی استفاده کنید ، اما احساس می کنید بیش از حد قدرت دارد؟ یا بعد دوباره شاید شما یک مشتری توسط یک مشتری یا متخصص ارائه داده باشید و هنوز هیچ سرنخی برای مدیریت آن ندارید؟ همه چیز در نظر گرفته شده ، بیشتر به دنبال نباشید.

من Chante 'Bright هستم و مدت هاست که دیگر کارشناسان برنامه را در Revit آماده کردم. در دوره سازگار با LinkedIn من ، دفتر حرفه ای برای طراحی داخلی ، آموزش Revit : طراحی داخلی اجازه دهید روشهای قانع کننده ای را برای تهیه و برنامه ریزی یک سرمایه گذاری تجاری به شما نشان دهم که مطمئناً شما را در راه صحیح پیشرفت قرار خواهد داد.