آموزش Revit : ارائه و مدیریت

آموزش Revit : ارائه و مدیریت

 

هنگامی که به خرید بیش از اندازه طرح دستمال نیاز دارید یا کاغذ را دنبال می کنید تا مشتری خریداری کنید ، Revit دارای ابزارهای آموزش Revit : ارائه و مدیریت مختلف سازگار برای نشان دادن گزینه ها است.

در این دوره ، معلم ویلیام کارنی بهترین راه استفاده از Revit را برای انتقال سریع افکار ساختار خود و ارائه گزینه های بیشمار و تختخواب های مختلف به مشتریان می گوید.

نحوه تنظیم انتخاب ساختار ، نظارت بر نمایش ، نمایش مناطق مختلف ساختار ، ارائه برنامه های اتمام متعدد ، نشان دادن انتخاب مبلمان و استفاده از مراحل یا قسمت های مختلف برای نشان دادن گزینه های پیشنهاد ارز.

در قسمت پنجم ، ویلیام می گوید آموزش Revit : ارائه و مدیریت بهترین راه برای جلب هر یک از نکات با هم در یک معرفی مشتری زنده است.

موضوعات شامل:

سند Revit خود را تنظیم کنید

نظارت را می بیند

ساخت مجموعه های مدل برای برنامه های کف

آموزش Revit : ارائه و مدیریت ایجاد گزینه های جایگزین برای مناطق کوچک و عظیم

نظارت نظارت می کند

گزینه های جایگزین توپوگرافی

نمایش برنامه های اتمام و انتخاب مبلمان خاص

مونتاژ مقدمه

- [بیل] طرح دستمال سفره ، یا پیگیری بسیاری از نقشه ها ، تمام آنچه در کار بود از طریق تأکید بر طرح های مختلف انجام شد.

اگرچه این مدت طولانی است که در مهندسی آموزش Revit : ارائه و مدیریت و سرمایه گذاری های داخلی ساختار موفقیت آمیز بوده است ، ممکن است به درستی برنامه را به یک مالک سازه منتقل نکند ، و ممکن است ابعادی نادرست باشد.

با این وجود ، آنچه این طرح را بسیار قدرتمند کرده است ، این بود که شما می توانستید به سرعت یک تفکر جدا از نقشه های کاری را نشان دهید ، صاحب مالک شوید و بعد از آن به پیش بروید.

در این دوره ، ما به موفقیت های مهمی در انتخاب گزینه های طرح Revit ، و بخشی از تکنیک های انتخابی برای کمک به شما در ترتیب سریع و ترتیب افکار ساختار کمک می کنیم.

قبل از اینکه بخواهید از خود بپرسید ، آیا فرصتی آموزش Revit : ارائه و مدیریت برای نشان دادن گزینه های بیشمار از برنامه وجود دارد ، آیا روشی عالی برای نظارت و نمایش انتخاب های خود با استفاده از Revit وجود دارد؟

پس از این دوره ، شما به خوبی می توانید چند تنظیم جدید پیدا کنید. بنابراین با من ، ویلیام کارنی همراه باشید ، زیرا من نشان می دهم برخی از نکات برجسته و منظم مورد استفاده در Revit برای نظارت و نشان دادن انتخاب ساختار.