آموزش رویت برای معماری ، تجسم و VR به Unreal

تجسم و VR به Unreal

 

Revit ، 3ds Max و Unreal بازیگران مهمی تجسم و VR به Unreal در مهندسی ، نمایندگی و دنیاهای واقعیت تولید رایانه هستند.

این نوآوری ها به شما امکان می دهد قبل از جمع آوری آنها ، خود را در برنامه ها فرو بریزید. دریابید که چگونه این دستگاه ها به خوبی با هم بازی می کنند تا زندگی را در مدل های خود نفس بکشند.

Simon Manning ، مربی می گوید تجسم و VR به Unreal بهترین راه برای تنظیم سرمایه گذاری های Revit برای کرایه ، وارد کردن آنها در غیرواقعی و استفاده از طرح نمایشگر Datasmith Product Viewer برای استفاده از اجزای بصری از قبل ساخته شده ، به عنوان مثال مبلمان و چراغ.

در آن مرحله نحوه ساخت و استفاده از مواد سفارشی و تغییر روشنایی مدل خود را کشف کنید.

علاوه بر این ، سیمون بهترین راه برای همکاری با برنامه نویسی Blueprint را بیان می کند و نمایشگرهای خود را برای ویترین روی هدست های VR یا تلفن های همراه ارائه می دهد.

با استفاده از این تمرینات آموزشی ، می توانید مدل های Revit خود را در معرفی های هوشمندی پاک کنید که به سختی می توانید منتظر بمانید تا به مشتریان منتقل شود.

امتیازات شامل موارد زیر است:

مدل Revit خود را برای کرایه تنظیم کنید

استفاده از ابزارهای مشاهده گر محصول غیرواقعی Datasmith محصول

ساخت مواد تجسم و VR به Unreal غیرواقعی

تعویض مواد

مدل های خود را روشن کنید

از جمله اتصالات

بسته بندی محتوای برای انتقال در تلفن های VR و تلفن همراه

- [سیمون] بعداً زندگی می کنیم.

در چه مکان دیگری قادر خواهید بود برای ایجاد یک فضا ، و پس از آن ، دقایقی بعد از واقعیت ، به پیاده روی در داخل بروید؟ نمایندگی مداوم ماده سه بعدی مورد علاقه برجسته تر از هر زمان دیگری است.

به من فرصتی دهید تا به شما نشان دهم که چگونه می توانید این نوآوری تغییر دهنده بازی را برای کارهای خود اعمال کنید.

ما وارد استودیوی براق جدید Unreal خواهیم شد تجسم و VR به Unreal و می دانیم که چگونه می توان یک مدل Revit را وارد کرد و آنرا در چیزی تمیز کرد که به سختی می توانید منتظر نمایش مشتریان خود باشید.

من Simon Manning ، مشاور خلاق و مؤسس شرکت Bevel XR هستم و بیش از 10 سال است که فضاهای طراحی را از نظر جسمی و با دقت به شما ارائه می دهم.

سعی کنید با نمایشگرهای 3 بعدی در صفحه 2D موافق نیستید.

خود را در طرح خود خراش دهید و قبل از ساختن آن ، فضای را احساس کنید. با من در سمینار سازگار با لینکدین در Revit به Unreal برای Vis و VR همراه من باشید.