آموزش رویت تأسیسات

آموزش رویت تأسیسات

Revit یک فرایند کاری را ارائه می دهد که به طور فوق آموزش رویت تأسیسات العاده مناسب برای دفاتر مدیران ، به ویژه ساختار اتاق و منطقه است.

تهیه یک نقشه منطقه می تواند شما را قادر به درک منطقه در دسترس و اتصالات بین فضاهای موجود در ساختار خود کند.

به عنوان مثال ، مد لباس ها می توانند مناطق مختلفی را از هم جدا کنند ، به عنوان مثال ، مناطق مورد استفاده توسط یک گروه خاص را از هم جدا کنند.

در این دوره می توانید نحوه تهیه برنامه های منطقه ای و جدول زمانی از مدل های CAD با استفاده از Revit را دریابید. نحوه ایجاد آرایش اساسی ،  آموزش رویت تأسیسات مناطق برچسب زدن و کار با مناطق ناخالص و اجاره را بیابید. علاوه بر این ، مربی شاون برایانت بهترین راه برای تولید افسانه ها را برای نمایش مناطق مستند و تهیه نقشه های سرزمین می گوید.

موضوعات شامل:

خواص مناطق ، اعداد و نام ها

تهیه یک برنامه منطقه ای

ساختن یک خانواده برچسب منطقه

از جمله سرزمین های جدید آموزش رویت تأسیسات

کار با قلمرو ناخالص و اجاره ای

تولید افسانه های قلمرو

تهیه نقشه های قلمرو

- [شان برایانت] به این دوره در مورد فرآیندهای کاری CAD و BIM برای سرزمین های FM ، Management Facilities خوش آمدید.

در حال حاضر متوجه خواهید شد که ما یک مدل Revit را از قبل روی صفحه نمایش باز کرده ایم.

در حال حاضر ما در این دوره در مورد چگونگی تأثیر مناطق در دفاتر اجرایی صحبت خواهیم کرد.

بنابراین شما در آن برنامه متوجه آموزش رویت تأسیسات می شوید که در آن قسمت از طبقه یک هستیم ، و من به سادگی می توانم بزرگنمایی کرده و به شما نشان دهم که چگونه ممکن است اجرای طرح کارخانه آسیاب تنظیم شود.

بنابراین می بینید که مناطق اتاق در آنجا ظاهر شده اند.

ما ایستگاه های کاری داریم ، اتاق ناهار ، عرضه مضاعف و غیره داریم. در حال حاضر این اتاق ها اکثراً و قلمرو اتاق ها هستند ، اما چه اتفاقی رخ می دهد که باید آن مناطق را به صورت متناوب جدا کنید؟

به ساختارهایی که توسط اتاق مشخص شده است ، نیازی به فضاها ندارید. شما به آنها نیاز دارید که براساس منطقه ، سرزمینهایی که مثلاً توسط دفاتر انجمن استفاده می شوند ، تعیین کنید. خوب ، این به طور موثری در Revit انجام می شود و ما در این دوره خاص آن را تجربه خواهیم کرد.

علاوه بر این ، روشی که ما این کار را خواهیم کرد ، ساختن سرزمین هایمان به همان اندازه اتاق هایی است که باید در حال حاضر روی صفحه نمایان باشد. بنابراین با گذراندن این دوره ، شما را از طریق CAD و فرآیند کار BIM سوق می دهیم.

در دنیای کامل ، روند کار CAD شما آموزش رویت تأسیسات به طور مؤثر نقشه CAD را به هم متصل کرده اید و مدل Revit خود را از آن ساخته اید.

تصور اینکه منطقه پس از آن می تواند در برنامه های کف شما نشان داده شود و بعد از آن در جدول زمانی قرار بگیرد و ورق هایی را نیز درون Revit وارد کنید. همچنین ، این فرآیند کار CAD و BIM است.

بنابراین شما نقشه CAD را می گیرید ، آن را به Revit متصل می کنید و بعد از آن شروع به ایجاد مناطق خود در داخل مدل Revit می کنید که می توانید داده های سرزمین را حذف کنید.