آموزش استودیوی گرین

آموزش استودیوی گرین

استودیو ساختمان سازی سبز Autodesk (GBS) شما را ترغیب می کند تا مهارت و نشاط و کربن را در برنامه های ساختار خود تغییر دهید. این می تواند اطلاعات BIM را آموزش استودیوی گرین به طور مشروعیت از مدل های Revit بررسی کند ، و یک روند کاری سریع و مولد را برای تحقیقات سرزندگی فراهم می کند. این دوره وسیله ای را برای شما نشان می دهد.

از ابتدای راه اندازی استودیوی Green Building و ارسال هندسه مدل Revit ، اطلاعات اتاق و داده های سرزندگی به XML-GBS-GBS

مربی اریک وینگ در آن مقطع بهترین راه را برای امتحان نشاط و ایجاد گزینه های ساختار برای همبستگی می گوید- مستقیماً از استودیوی گرین ساختمان.

موضوعات شامل:

ارسال مدل از Revit

تنظیم پروفایل و فعالیت در استودیوی گرین ساختمان

ساختن یک راندون اجرا آموزش استودیوی گرین

انتخاب برنامه

از جمله تعهدات ظریف

- [مربی] استودیو گرین ساختمان در حال حاضر بخشی از مجموعه Autightk Insight Suite است.

سه برنامه بینش بینش بین المللی وجود دارد: آنالیز انرژی Insight ، تجزیه و تحلیل روشنایی Insight برای Revit و بدیهی است که استودیوی Insight Green Building.

این دوره منحصراً در حدود عناصر مرحله استودیوی گرین ساختمان است. خوب این امر را نشان می دهد که فرایند کار BIM دارای یک ماژول تحقیق از نشاط است. آموزش استودیوی گرین استودیوی Green Building ، a.k.a GBS ، برای اولین بار با Autodesk مربوط به IBM ساخته شد تا نخستین برنامه اصلی بررسی حیات واقعی ما را ارائه دهد ، که می تواند داده های اصلی ساختار را از یک مدل BIM جستجو کند.

سلام در آنجا ، من اریک بال هستم و بیش از 20 سال درگیر ساخت و ساز ، مشاغل ترکیبی و آماده سازی هستم.

در این دوره سازگار با لینکدین بهترین روش برای به دست آوردن یک مدل از Revit به استودیوی Green Building را برای شما بازگو می کنم.

در یک حمله؟ سعی کنید استرس نداشته باشید ، هر فیلم به اندازه معقول نگه داشته می شود ، سریعاً به قسمت جزئیات جنجال می خورد ، و دقیقاً و  آموزش استودیوی گرین دقیق به همان اندازه که انتظار می رود انتظار داشت. در این دوره ، ما تنظیمات سرزندگی را در Revit تجزیه و تحلیل خواهیم کرد ، و در مورد چگونگی مطالعه مدل شما صحبت خواهیم کرد.

در آن مرحله خواهیم دید که چگونه هندسه مدل ، اطلاعات اتاق و داده های نشاط خود را به gbXML ارسال کنیم.

این نمایانگر زبان نشانه گذاری توسعه یافته سبز ساختمان است.

از آن نقطه به بعد ، ما یک سرمایه گذاری GBS را راه اندازی می کنیم ، gbXML را وارد می کنیم و برای همبستگی بررسی ارز می کنیم.

در صورت آماده شدن برای یادگیری استودیوی سازه سبز ، من آماده آموزش شما هستم. چطور شروع می کنیم.