CAD و BIM: گردش کار برای اتاقها در مدیریت

Revit یک فرایند کاری را ارائه می دهد که از نظر جالب برای دفاتر مدیران ، به ویژه برنامه اتاق و سرزمین مناسب است. می توانید با توصیف پارامترهای اتاق و تندرست اتاق ، یک رکورد CAD متصل را بگیرید و از یک نقطه به نقطه برنامه تهیه کنید.

در این دوره می توانید نحوه استفاده از Revit را برای ایجاد برنامه های اتاق و جدول زمانی از مدل های CAD دریابید. نحوه بازیابی اطلاعات اتاق از مدل ، تهیه یک طرح کف اتاق ، اتاق های برچسب ، شامل اتاق ها و دفاتر جدید و فضاهای شریک زندگی با ساکن را پیدا کنید. مربی شاون برایانت علاوه بر این ، چگونگی تهیه برنامه های اتاق نیک ریز را از ساختار شما برای انتقال به مشتریان و شرکا فاش می کند.

موضوعات شامل:

خواص اتاق ، شماره ها و نام ها

تهیه یک طرح کف اتاق

ساختن یک خانواده برچسب اتاق

از جمله اتاق های جدید

از جمله تقسیمات جدید

کار با برچسب های اتاق

ساخت افسانه های اتاق

از جمله ساکنان

تهیه برنامه های اتاق

- [Shaun] در این دوره CAD و BIM برای اتاق های Revit ، ما در نحوه کار با اتاق ها در یک مدل Revit گشت و گذار خواهیم کرد. با این وجود ، با توجه به این واقعیت که ممکن است شما اتاقها را از مثلاً از یک سند CAD متصل استفاده کرده و بعد از آن مدل Revit خود را از همان CAD متصل تهیه کرده اید ، باید از CAD و BIM کار کنید.

رکورد. در حال حاضر در صورت نزدیک شدن اینجا ، می بینید که ما اتاقهای مختلفی داریم که رسماً افزایش یافته ایم. شما می توانید ایستگاه های کاری ، اتاق استراحت ، و غیره را ببینید و همه چیز به زیبایی نمایش داده می شود و محدودیت های اتاق را در اختیار داریم ، و غیره. بعداً وقتی دوره را تجربه می کنیم ، اکثر آن را روشن می کنم ، اما آنچه شما باید تصدیق کنید ، به وضوح ، از آنجا که در حال ساختن این مدل از یک سابقه ضبط شده CAD به Revit هستید ، در حال ساختن هر یک از این اتاق ها با این هدف هستید که یک روند کاری بین آنها داشته باشید. بنابراین در یک دنیای عالی این اتاقها بر روی سند CAD متصل نیز افزوده می شوند ، اما مسئله شما این است که نمی توانید آن داده ها را از پرونده CAD به مدل Revit ببرید.

ممکن است خیلی خوب باشد ، به عنوان مثال ، یک پلی لاین ، یک پلی لاین خاموش در طراحی CAD ، اما باید در Revit از جمله پریدن اتاق و مناطق اتاق و غیره شروع کنید. بنابراین آنچه امروز در این دوره می خواهم به صورت متقاطع تلاش کنم ، ظرفیت کار با آن روند کار است. در حال حاضر من نشان نمی دهم که چگونه می توان ضبط CAD را به Revit وصل یا وارد کرد. شما باید درک کنید که چگونه این کار را انجام دهید ، زیرا این مقدار بیشتر از یک دوره Revit انتقالی است که ما فقط در اتاق ها سرگردان می شویم و اتاق ها در مدل Revit چگونه کار می کنند.