آموزش ( رویت ) Revit : نکات ، ترفندها و عیب یابی

آموزش ( رویت ) Revit

در این ترتیب ، برای هر سازنده آموزش ( رویت ) Revit — چیزی وجود دارد که یادگیرندگان و مشتری های آماده یکسان هستند. هر ویدیو در مورد نوک ، شیرین کاری یا روش تحقیق خاص در Revit قرار دارد.

آیا سوابق CAD را وارد می کنید و برای دستیابی به سازگاری نیاز دارید؟

آیا باید از اندازه گیری های خود سود بیشتری کسب کنید؟

باید اکثر چشم اندازهای یک شرکت را بررسی کنید و بررسی کنید که آیا تنظیمات صحیح است؟ آموزش ( رویت ) Revit

آیا نیاز دارید که بطور قابل اعتماد صندوقهای بازده را بر روی کل کار ترتیب دهید؟

آیا نباید چیزی راجع به بدست آوردن هر یک از پارامترهای موجود در خانواده خود به سادگی درخواست صحیح گفت؟

اینها تنها بخشی از نکات مطرح شده است. با استفاده از یک فیلم دیگر به طور مداوم ، مطمئناً چیزهای ارزشمندی را برای افزودن به موجودی اسلحه در حال توسعه ابزار و روشهای Revit کشف خواهید کرد.

یادداشت ها: سوابق فعالیت گنجانده آموزش ( رویت ) Revit شده با این دوره می تواند در جدیدترین شکل Revit باز شود. در صورت استفاده از یک گزارش فصلی تر ، ممکن است چند سند متناقض باشد. از آنجا که این یک ترتیب مداوم است ، تماشاگران تصدیق اعتبار خود را به پایان نمی رسانند.

با روکش شیب دار یک سقف کاشی کاری شده درست کنید

- [مربی] این هفته من یک پشت آموزش ( رویت ) Revit بام جذاب از سبک سوابق رکورد برای انتقال به شما دارم و این ناشی از یک همراه خوب من ، برایان مکی ، به اصطلاح Revit Geek است.

او و من یک یا دو روز پیش در حال گفتگو بودیم و او این سیستم را به من منتقل کرد ، من می گویم که او مشتری داشت که به پشت بام رکورد نیاز داشت و آنها در مورد روشهای مختلف برای انجام آن بحث می کردند.

او این را به من نشان داد و من فکر کردم ، سلام واقعا عالی است ، من می توانم این هفته را به همه شما در اینجا نشان دهم.

بنابراین ساخت این کاملاً آسان است. آموزش ( رویت ) Revit این فقط یک پوشش شیب دار است. بنابراین به شرطی که اینجا را شنا کنم ، فرم نهایی در اینجا است.

می توانید ببینید که یک اجزای پوشش شیب دار وجود دارد که فقط یک پشت بام است ، و پس از آن این افراد مسطح که پرانتز هستند ، یا اجزای رکورد ، آن ها فقط ماله هستند ، و هیچ تخته ای در اینجا وجود ندارد. بنابراین ، کاری که من باید انجام دهم این است که فقط با غلبه بر این چیزها آموزش ( رویت ) Revit ، و ساختن دوباره آن را بدون هیچ گونه کمک خارجی از اینجا شروع کنید. بنابراین ، در اینجا با ترتیب دادن داستان 2 در سطح 2 ، به سادگی ساخت یک پشت بام دیگر شروع می کنم. بنابراین…