آموزش رندرینگ در رویت

آموزش رندرینگ در رویت

آیا می خواهید از پروژه های Revit خود رندرهای عکاسی ایجاد کنید؟ آموزش رندرینگ در رویت لازم نیست به جای دیگری بروید. بیاموزید که چگونه با این آموزش های پر سرعت ، می توانید خروجی با کیفیت بالا و مستقیم از Revit ایجاد کنید.

نویسنده Paul F. Aubin روند ایجاد را با ایجاد یک نمای سه بعدی دقیق از یک مدل معماری موجود آغاز می کند. سپس او جاروها ، فاسیا و سایر جزئیات را اضافه می کند و نحوه استفاده از ویرایشگر مواد Revit را برای شخصی سازی سطح ها و سطوح نشان می دهد.

 

این دوره همچنین ویژگی های نورپردازی طبیعی و مصنوعی Revit را بررسی می کند ، از جمله نور خورشید و تنظیمات مکان ، چراغ های مصنوعی و طرحواره های آموزش رندرینگ در رویت روشنایی و تنظیمات ضبط که شما را از بهترین کیفیت خروجی - از رایانه و یا از ابر دریافت می کند. بعلاوه ، بیاموزید که چگونه پیمایش های متحرک پویا ایجاد کنید و با سبک های اضافی رندر ، مانند نگاهی با دست طراحی کنید.

- [Voiceover] سلام ، نام من Paul F. Aubin است و من از داشتن مربی شما برای ارائه با Revit هیجان زده می شوم. در این دوره ، من با گردش کامل کار می کنم تا خروجی حرفه ای و باکیفیت رندر را مستقیماً از طریق نرم افزار Revit شما ایجاد کنم. این همیشه با یک نمای سه بعدی کاملاً خوب شروع می شود.

در مرحله بعد ما به روش روشنی از طریق مدل حرکت خواهیم کرد ، جاروها ، فاسیا و سایر جزئیات را برای تقویت واقع گرایی اضافه می کنیم. من به شما نشان خواهم داد که چگونه از Material Editor استفاده کنید تا ظاهر همه سطوح را بطور منظم تنظیم کنید.

این واقعاً باعث می شود صحنه قابل باورتر شود. اما هیچ چیز باعث نمی شود صحنه بیش از آنکه نورپردازی با دقت در نظر گرفته شود زنده شود. ما در هر دو طرح روشنایی طبیعی و مصنوعی اکتشاف خواهیم کرد تا بتوانیم کنترل کاملی بر خروجی آموزش رندرینگ در رویت ارائه شده خود داشته باشیم. با تمام مراحل آماده سازی ، یاد می گیریم که ارائه نهایی ارائه دهیم ، هم در نرم افزار و هم در Cloud. اما Revit چیزهای بیشتری از ارائه عکسهای دیجیتال ارائه می دهد.

می توانیم از سایه و سایه استفاده کنیم ...