Revit ( رویت ) 2019 : آموزش اساسی معماری (امپریال)

 

اصول استفاده از Revit 2019 را برای طراحی معماری بیاموزید. Revit ( رویت ) 2019 این دوره برای دانشجویانی طراحی شده است که هیچ تجربه قبلی Revit ندارند و می خواهند در واحدهای امپریالیستی (اینچ و پا) کار کنند. این دوره مبتدی است که Revit را از زمین به بالا نزدیک می کند. اصول و عادتهای شغلی خوب در هر مرحله از راه تأکید می شود.

ابتدا با محیط Revit راحت شوید و یاد بگیرید که یک پروژه را راه اندازی کنید و شبکه ها ، سطوح و ابعادی را اضافه کنید که طرح شما را لنگراند. سپس Paul F. Aubin مربی به شما کمک می کند تا به مدل سازی شیرجه بزنید: اضافه کردن دیوارها ، درها و پنجره ها.

استفاده از اتصالات و محدودیت ها؛ ایجاد و آینه سازی گروه ها؛ پیوند دادن به پرونده های DWG. و مدل سازی کف ، سقف و سقف. پول همچنین تکنیک های پیشرفته Revit ( رویت ) 2019 ای را برای مدل سازی پله ها و دیوارهای پیچیده ، اضافه کردن اتاق ها و ایجاد برنامه ها نشان می دهد. سرانجام ، نحوه یادداشت نمودن نقشه های خود را کشف کنید تا همه مؤلفه ها به وضوح درک شوند ، و یاد بگیرید که چگونه می توانید برگه ها را به PDF و اتوکد برسانید.

- [پل] نام من Paul F. Aubin است ، و از این دوره استقبال می کنیم ، جایی که ما تمام مهارتهای ضروری را که باید بدانید برای استفاده از Revit for Architecture به شما ارائه خواهیم داد.

Revit نرم افزار رایانه ای استاندارد استاندارد در صنعت برای معماران و متخصصان طراحی ساختمان است. در این دوره ، ما در مورد مدل سازی اطلاعات ساختمان یا BIM ، یاد می گیریم ، زیرا آنچه را که Revit ارائه کرده است ، کشف خواهیم کرد. ما اصول اولیه ، مانند دیوارها ، ستونها ، Revit ( رویت ) 2019 درها و پنجره ها را بررسی خواهیم کرد. صفحات و سقف های کف را بنا خواهیم کرد و یاد می گیریم که چگونه این فرم ها با روش های معنا دار با سایر عناصر مانند دیوارهای اطراف ، شفت های آسانسور یا حتی خوابگاه ها ارتباط برقرار می کنند.

و کدام ساختمان بدون پله ها ، نرده ها ، لوله کشی و لامپ های روشنایی کامل خواهد بود؟ ما حتی یک جزء جداول استخر سفارشی را نیز کاملاً از ابتدا ایجاد خواهیم کرد. اما Revit فقط مربوط به مدل سازی نیست. من به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید Revit ( رویت ) 2019 پروژه های خود را با متن و ابعاد و سایر نمادهای معماری استاندارد حاشیه نویسی کنید. Revit به ما امکان می دهد ...