آموزش Revit : مدل سازی

آموزش Revit

 

آیا نیاز دارید که کمی از مبلمان سفارشی را در سرمایه گذاری Revit خود بگنجانید؟ در این دوره ، مربی Chante 'Bright بیش از ابزارها و روش های ساخت آموزش Revit قطعات مبلمان سفارشی استفاده می کند ، همه در حالی که بخشی از سبک ها و قطعات معروف تر را در زمینه برنامه داخل بررسی می کنید.

Chante 'نشان می دهد که چگونه می توان یک واحد مبلمان حیرت انگیز را در Revit درست کرد ، دقیقاً همانطور که برای ساختن چیزهایی با جزئیات کوچک ، به عنوان مثال ، قطعات تزئینی. علاوه بر این ، نکاتی در مورد ساخت مواد سفارشی ، ساخت قطعات اسکورت سفارشی برای بسته کردن هر فضای داخلی که ممکن است برای انجام کار خود داشته باشید ، و سپس برخی از آنها.

موضوعات شامل:

شروع یک قطعه مبلمان سفارشی

استفاده از اخراج ها آموزش Revit ، ضرب و شتم ها و قطب نما

کار با قطعات

استفاده از مواد

ساخت مواد سفارشی

از جمله تکمیل مخاطبین

- چه تعداد بار در یک مجله متخصص برنامه آموزش Revit ، یا به صفحه نمایش مبلمان مورد علاقه خود نگاه کرده اید ، و دیدید که چه قطعه ای فکر می کنید در سرمایه گذاری Revit بی عیب و نقص باشد؟

شما تصور می کردید این امر باورنکردنی خواهد بود ، اما هنوز هیچ سرنخی برای شروع آن ندارید یا صرف نظر از اینکه انجام این کار قابل تصور است یا خیر. من Chante Bright هستم و برنامه ریزان بی شماری مرتباً وقتی نیاز دارند که یک قطعه را در فضای خود بگنجانند به من می روند ، اما هنوز برنامه ای برای اتاق ندارید یا یادگیری نحوه انجام این کار را ندارید.

در دوره یادگیری LinkedIn من آموزش Revit ، مدل سازی مبلمان سفارشی ، من به شما توانایی ها و مراحل اساسی را با هدف ارائه می دهم که می توانید هر کاری را از ذهن خلاق به دنیای واقعی برسانید.

در صورت آماده شدن ، در آن مرحله باید شروع کنیم.