آموزش ضروری

آموزش ضروری

 

آموزش ضروری Autodesk Dynamo به مشتریان Revit اجازه می دهد تا دستگاه های سفارشی بسازند تا مشکلات نمایشی خود را به روش های هوشمندانه تر و سریع تر حل کنند.

شما می توانید برای تجزیه اطلاعات ، خواندن و تغییر اطلاعات از منابع خارجی ، ایجاد هندسه در خود دینامو یا تغییر هندسه در سوابق Revit - همه با استفاده از زبان بصری مبتنی بر توپی دینامو - محاسبه کنید.

این کلاس آموزشی شما را به درک ایده های اساسی برنامه نویسی رانندگی دینامو و تقویت از دیدگاه نمایش طراحی ترغیب می کند.

ایان سیگل بهترین راه برای آموزش ضروری ایجاد هندسه اطلاعاتی محور ، خراب کردن اتصالات بین اجزای Revit و پیوستن اطلاعات به منابع BIM را از منابع مختلف و تنظیمات مختلف ، از جمله Excel و تصاویر رایانه ای می گوید.

بر این ، روشهایی را بیاموزید که زمان نمایش و مستندسازی را در Revit کاهش می دهد: تنظیم خانواده ها و بخش ها ، تغییر اشیاء پارامتر ، و آسمان حد مجاز از آنجاست.

موضوعات شامل:

قرار دادن و رابط هاب های دینامو

درک انواع اطلاعات دینامو

انجام ظرفیت های ریاضی

ایجاد سوابق شماره و رشته های محتوا

تشکیل آموزش ضروری اطلاعات به صفحه گسترده اکسل

ایجاد فوکوس ، خم ، سطح و مواد جامد

شکستن هندسه

اتصال یک SAT مبتنی بر دینامو به Revit

قرار دادن خانواده Revit با دینامو

ایجاد چشم اندازها و برگه های Revit با Dynamo

Voiceover] سلام در آنجا. نام من "ایان سیگل" است و من خوشحالم که شما را با جهان برنامه نویسی بصری در دینامو آشنا می کنم.

برای شروع کار ، ما در مورد آنچه دینامو نام دارد ، نگاه می کنیم و چگونه به طور کلی با ساختار و نمایش داده های ساختمان یا فرآیند BIM متناسب می شود.

در پی پوشش برخی از ایده های اصلی برنامه نویسی ، ما می توانیم با درک نحوه واردات و نظارت بر انواع مختلف داده ها در دینامو ، این استراتژی ها آموزش ضروری را عملی کنیم. از آن نقطه ، ما به ساختار محاسباتی 3 بعدی می پردازیم و هندسه ای را که توسط اطلاعات دینامو هدایت می شود ، توسعه خواهیم داد.

برای ادغام همه چیز ، ما این دوره را با گسترش فرآیندهای کاری خود به یک سرمایه گذاری Revit ، تنظیم انواع مختلف خانواده های Revit ، پارامترهای نفوذ و تکامل ، و ایجاد دیدگاه ها و برگه های کار جدید ، پایان خواهیم داد.

هنگامی که کارمان تمام شد ، شما برای ایجاد هرچه ماهرتر ، دقیق تر و مؤثرتر در کارهای روزمره خود ، تأسیس کاملی خواهید داشت. آموزش ضروری من انتظار دارم شما به اندازه من انرژی داشته باشید. چگونه می توانیم با دینامو شروع کنیم.