آموزش رویت برای معماری داخلی

آموزش رویت برای معماری داخلی

Autodesk Revit دارایی های انتگرال را باز می کند آموزش رویت برای معماری داخلی که به شما امکان می دهد به طور مؤثر طراحی و مقابله با تعهدات خود را انجام داده و ساختارهای خود را تصور کنید.

در این دوره ، نحوه استفاده از Revit را در طی فرایند ساختاری داخل بیابید.

معلم برایان مایرز نشان می دهد که چگونه برنامه سرمایه گذاری خود را مرتب کنید ، تکمیل هزینه ها را به اتاق ها اختصاص دهید ، و مواد جدید و انواع تقسیم کننده های سفارشی را تهیه کنید.

علاوه بر این ، او بهترین راه برای نمایش خانواده های Revit را می گوید؛ برای مثال مبلمان ، میزها و نیمکتها درست کنید.

یک خانواده شغلی درست کنید. انتخاب برنامه ، ایجاد ، مشاهده و نتیجه گیری و آسمان حد از آنجا است.

موضوعات شامل:

استفاده از قالب های پرسپکتیو

مرتب سازی بر آموزش رویت برای معماری داخلی اساس برنامه کار

تهیه یک برنامه اتمام اتاق

اختصاص تکمیل به اتاق ها

ساخت مواد جدید

قرار دادن در داخل تقسیم کننده

ساخت انواع تقسیم های سفارشی

جمع کردن خانواده ها به Revit

آموزش رویت برای معماری داخلی مبلمان ، کمد ، لبه و سینک ظرفشویی

ساختن یک خانواده کار

تنظیم گزینه های برنامه

- [مربی] سلام ، نام من برایان مایرز است. در این دوره ، ما با استفاده از Revit در طی فرآیند ساختار داخلی ، امتیازات اساسی را می شناسیم.

این یک دوره انتقالی است که انتظار می رود درجه اصلی ارتقاء Revit ، به عنوان مثال ، ظرفیت چاپ کار یا ترسیم خطوط شما باشد ، با این وجود هر کاری که ما در این دوره انجام می دهیم ، به خوبی مرتب شده و با هدفی است که همه می توانند دنبال کنند.

ما با مهره و پیچ و مهره شروع خواهیم کرد ، آموزش رویت برای معماری داخلی به عنوان مثال ظرفیت مرتب سازی بر برنامه سرمایه گذاری شما. در مرحله بعد ، در مورد نحوه تخصیص تکمیل اتاق ، تهیه برنامه اتمام اتاق و ساخت مواد جدید صحبت خواهیم کرد.

شما با استفاده از این هدف که ایده های مختلف برنامه ای را در یک مدل مشابه داشته باشید ، گزینه های ساختاری را انتخاب می کنید ، و خواهید فهمید که چگونه خانواده های Revit را نشان دهید تا بتوانید به صورت سفارشی خود از محتوای اصلاح شده استفاده کنید. بنابراین با من همراه باشید ، زیرا ما ویژگی های اساسی را می توان با استفاده از Revit به وظایف داخل برنامه وصل کرد.