آموزش رویت : تکنیک های پروژه

آموزش رویت : تکنیک های پروژه

 

آموزش رویت : تکنیک های پروژه عموما به دلیل توانایی های طراحی مهندسی شناخته می شود ، اما برجسته های آن علاوه بر برجسته ، خود را به سرمایه گذاری های داخل طرح نیز وام می دهد.

اگر امیدوار هستید که در آموزش رویت : تکنیک های پروژه مشارکت کنید اما هنوز ایده ای برای شروع آن ندارید ، در این مرحله این دوره برای شما مناسب است.

به عنوان مربی Chante 'Bright بپیوندید ، زیرا او سیستم ها و دستگاه هایی را به اشتراک می گذارد که می تواند شما را قادر سازد از آموزش رویت : تکنیک های پروژه برای معرفی مقدماتی جالب و مستندات قانع کننده استفاده کنید.

سرمایه گذاری Chante از طریق نحوه تنظیم فضای کاری شما ، شامل مواد سفارشی ، ساخت سازه های اولیه ، استفاده از تأثیرات روشنایی در فضاهای داخلی ، و این فقط آغاز است.

موضوعات شامل:

برخورد با داده های شما

کار با دوربین

ترکیب شدن

از جمله مواد سفارشی

آموزش رویت : تکنیک های پروژه انجام برنامه های متعهد

درک گزینه های برنامه

قرار دادن بخش

از جمله مواد

قرار دادن سقف برای روشنایی

سیستم های روشنایی مناسب

ارائه منظره در ابر

- آیا در هر مقطع مورد نیاز برای معرفی معرفی های تکان دهنده و مستندات کاری برای مشتری درون ساختار خود نیاز دارید؟ شما در تمام تصمیمات بی شماری محصول در آنجا تصمیم گرفته اید که کشف کرده باشید که همه دستگاه ها فرصتی برای انجام هر دو در یک برنامه مشابه ندارند.

این احتمال را در نظر بگیرید که من برای شما فاش کردم و می توانید ضمن استفاده از برنامه آموزش رویت : تکنیک های پروژه این کار را انجام دهید.

افراد زیادی می پذیرند که Revit به دقت یک پیش نویس مهندسی مهندسی است ، اما تمایل دارد برای برنامه های داخل برنامه به همان اندازه و به اندازه کافی مورد استفاده قرار گیرد.

در دوره آموزشی LinkedIn Learning ، من دستگاهها و روشهای بیشماری را برای شما در نظر می گیرم تا به شما کمک کند تا فقط طراحی ها و نمادهای شگفت انگیز را برای معرفی مشتری ایجاد نکنید ، اما علاوه بر این مستندات مناسب و واضحی نیز برای استفاده از مجوز و توسعه است.

من Chante 'Bright هستم ، و از سالها فعالیت در زمینه های ساخت و ساز و در کنار مشارکت شگرف خود با آموزش رویت : تکنیک های پروژه ، من استفاده ها و روشهای بیشماری را یاد گرفته ام تا بتوانم برنامه های خود را به هر یک از این موارد منتقل کنم. بنابراین با من همراه باشید تا ما بتوانیم این مسحور شویم.