آموزش ( رویت ) Revit و معماری

آموزش ( رویت ) Revit و معماری

تمرکز برای تبدیل شدن به یک آموزش ( رویت ) Revit و معماری با این دوره آمادگی آزمون از مربی معتبر Autodesk از Shun برایانانت تضمین شده است.

Shaun باعث می شود تا بتوانید دو مسیر قابل دستیابی را درک کنید: کاربر معتبر Autodesk origin برای مبتکران جدید که نیاز به نمایش قابلیت های اساسی با Revit — و Autodesk Certified Professional — برای افرادی که دارای ارتفاعات بیشتری هستند و می توانند روند کار پیچیده و چالش های پیکربندی را حل کنند.

او توانایی های صریح و مأموریتی را که توسط آزمون 35 سؤالی فراهم شده است ، ممیزی می کند و مناطق کلیدی را در راهنمای اعتبار سنجی آموزش ( رویت ) Revit و معماری شامل می کند: تلاش هماهنگ ، اسناد ، نمایش و نمایش. به عنوان مثال ، گرفتن امتیاز و اتصال مدل ها و اسناد موجود؛ اجزای برچسب زدن؛ ایجاد تقسیم کننده؛ جمع آوری انواع جدید خانواده؛ نشان دادن کف ، پله ها و پشت بام ها.

ایجاد چشم انداز و افسانه؛ اشتراک کار؛ و ایجاد تقویم و برگه های نازک. هنگامی که شما با این دوره کار خود را تمام کرده اید ، می توانید با استفاده از تست کاربر معتبر Autodesk یا Autodesk Certified User Revit معماری احساس کنید.

توجه: اهداف آزمون به طور دقیق تخلیه نشده است ، اما این دوره برای آینه سازی آخرین فرم محصول ، Revit Architecture 2018 اصلاح شده است.

امتیازات شامل موارد زیر است:

اعتبارنامه Autodesk چیست؟

ثبت پرونده های DWG و تصاویر

استفاده از اشتراکی و درک کارگاه

ایجاد و تغییر مناطق پر

تنظیم ظرافت ها آموزش ( رویت ) Revit و معماری

اجزای برچسب زدن

کار با انواع و پارامترهای خانواده

نمایش اجزای سازه متنوع

دیدن می کند

تنظیم و تنظیم موارد در یک تقویم

- [Man] به این دوره آمادگی فنی حرفه ای Revit Architecture خوش آمدید ، و کاری که ما انجام خواهیم داد این است که شما اکثر نقاط و فعالیتهایی را که ممکن است برای بررسی ، بررسی مجدد و برنامه ریزی برای Revit Architecture ارزیابی حرفه ای خود داشته باشید ، به شما منتقل می کند.

در حال حاضر به یاد داشته باشید ، آموزش ( رویت ) Revit و معماری این دوره خاص هیچ تضمینی نیست که از طریق ارزیابی خود نسیم کنید. این کاملاً به شما و اطلاعاتی که در مورد Revit Architecture دارید ، بستگی دارد.

در هر صورت ، فکر من این فعالیت ها است ، همانطور که گفتم ، شما را قادر به ممیزی ، تعمیرات اساسی و برنامه ریزی می کند.

آنها بخشی از اطلاعات موردنیاز شما را برای شما فراهم می کنند تا شاید بتوانید به چند سوال در آزمون های تأیید پاسخ دهید.

بنابراین باید اکنون کار خود را انجام دهیم و شما را به آموزش ( رویت ) Revit و معماری فعالیت ها برسانیم و از طریق ضبط ها کار کنیم و به شما کمک می کنیم تا ارزیابی حرفه ای Revit Certified Professional خود را انجام دهید.