آموزش Revit و MEP مکانیک

آموزش Revit و MEP مکانیک

 

اعتباربخشی طراحی به کمک آموزش Revit و MEP مکانیک رایانه برای معماران ، به ویژه لوله های سازه ای و چارچوب های HVAC ، قابل توجه است.

Revit تأیید مجدد نمایندگان مجلس نشان می دهد که شما برنامه را در همه جا می شناسید ، و این یک نشانه برای کارفرمایان و مشتریان است که شما یک متخصص قابل اعتماد هستید.

تمرکز کنید تا با این دوره مقدماتی از مربی تأیید شده Autodesk ، اریک بال ، به یک متخصص مجوز اصلاح مجدد MEP مبدل شوید.

وی توانایی های خاص تضمین شده توسط آزمون 35 سؤالی را بررسی می کند ، از جمله چهار منطقه اصلی که در اهداف تأیید شده است: تلاش مشترک ، تظاهرات ، مستندات و چشم انداز.

برای مثال مضامین را مرور کنید ، آموزش Revit و MEP مکانیک مدل ها و سوابق موجود را وارد کنید و به آنها وصل کنید.

ساخت برنامه های کف؛ اجزای برچسب زدن؛ ساخت ورق؛ ایجاد خانواده های جدید و انواع خانواده؛ به عنوان مثال ، نشان دادن دنده های مکانیکی ، به عنوان مثال ، پایانه های هوا و لوله ها ، دستگاه ها ، کانال و لوله کشی. کار با مناطق گرمایش و سرمایش و تحویل لوله ها و برنامه های HVAC.

موضوعات شامل:

سوابق AutoCAD را به Revit وارد کنید

اتصال به نمایش مجدد

تهیه نقشه های کف

استفاده از صفحات

ساخت ورق آموزش Revit و MEP مکانیک

ساخت انواع جدید خانواده

از جمله و تنظیم کانال ها ، تاسیسات ، قیف زدن ، لوله ها ، و این تنها نوک کوه یخ است

ساخت لوله ها و برنامه های HVAC

- [مربی] سلام ، من اریک بال هستم و به دوره خوش آمدید. از آنجا که Revit به برنامه کاربردی AEC تبدیل شده است ، اعتباربخشی به یک ترتیب بیشتر و بیشتر در مورد رزومه شما تبدیل می شود.

علیرغم اینکه تعداد دوره های مقایسه ای دیگر در کتابخانه وجود دارد ، این دوره در آزمون به موضوعات خاص می رسد. در این دوره ، ما چگونگی هماهنگی با مدلهای مهندسی Revit و حتی سوابق اتوکد را درمی یابیم.

من با گفتن بهترین روش برای مدل آموزش Revit و MEP مکانیک های اتصال و واردات شروع می کنم. در آن مرحله بهترین راه برای ایجاد سطح و انجام نظرسنجی های هماهنگی را برای شما تعریف می کنم.

ما می توانیم نحوه سخت افزار مکانیکی ، کار تهویه ، پایانه های هوا و قطعات لوله را نشان دهیم.

علاوه بر دستگاه ها و روش های مختلف ، ما همه این نکات برجسته را پوشش خواهیم داد.

از آنجایی که این یک دوره تأیید است ، درک می شود که برخی از ارائه های قبلی به Revit MEP ارائه شده است.

اگر نه ، خوب است. تعداد زیادی از دوره های Revit MEP در کتابخانه وجود دارد که می توانید ابتدا آنها را مشاهده کنید تا سر شروع کنید. در حال حاضر ، ما باید شروع کنیم.