آموزش Revit : ایجاد پلاگین

آموزش Revit

Autodesk Revit یک مرحله BIM شگفت انگیز است آموزش Revit : ایجاد پلاگین ، اما با این وجود خیلی خوب می توان رایانه ای ، تغییر یافته و با ماژول ها را گسترش داد. با رابط برنامه نویسی برنامه Revit (API) و درک C # ، هر مشتری محرک Revit ، سرپرست BIM ، طراح یا متخصص می تواند ماژول های سفارشی خود را بسازد.

این کلاس آموزشی با استفاده از یک مدل اساسی که یک شناسه مؤلفه را بازیابی می کند ، با یک نمودار از روند کار پیشرفت ماژول آغاز می شود. هنگامی که شما می دانید که چگونه دستورالعمل ها را انجام دهید و دستورالعمل کنید و کد کد ماژول را مرتباً رفع کنید ، معلم جرمی گراهام بهترین راه کار با مؤلفه ها را می گوید (در غیر این صورت با عنوان خانواده های Revit شناخته می شود).

نحوه ساخت اجزاء ، اجزای کانال و پارامترهای مؤلفه را دریافت و تنظیم کنید.

در آن مرحله نحوه تغییر هندسه مؤلفه را از طریق کد — محدود کردن نقاط عبور و پیش بینی خوشه discover و رایانه سازی شرکت های عادی آموزش Revit : ایجاد پلاگین مشخص شده با دیدگاه ها و برگه ها کشف کنید.

بالاخره ، جرمی یک رویکرد حرکت را برای اجرای دستورالعمل های شما با UI های سفارشی معروف به برنامه های خارجی نشان می دهد.

موضوعات شامل:

تنظیم API Revit در ویژوال استودیو

جهت گیری

کد سفارش و عیب یابی

ساخت قطعات

تغییر پارامترهای مؤلفه آموزش Revit : ایجاد پلاگین

هندسه جزء را تغییر می دهد

تکالیف مربوط به مولفه

ساختن برنامه های خارجی برای اجرای ماژول ها

- [جرمی] Revit یکی از رایج ترین مدل سازی اطلاعات ساختمان یا دستگاه های BIM است که در حال حاضر در تجارت ساختار قابل دسترسی است.

این یک مرحله حیرت انگیز را با ابزار و نکات برجسته ای که صریحاً برای کمک به فرآیندهای کاری BIM در نظر گرفته شده اند ، فراهم می کند.

این وضعیت غنی را می توان با ساخت ماژول های Revit که به رابط برنامه نویسی نرم افزار جارو Revit یا API ضربه می خورند ، بیشتر گسترش آموزش Revit : ایجاد پلاگین داد. در این دوره ، ما به رابط کاربری ابزارهای استاندارد در Revit می پردازیم ، و دستورالعمل های جالب خود را به عنوان ماژول های Revit با استفاده از C-Sharp می سازیم.

نام من جرمی گراهام است و من مهندسی هستم که در زمینه ساخت محاسباتی و فرآیندهای کاری BIM تخصص خاصی دارم.

ما دوره را با تجربه راه اندازی اولین ماژول Revit که به خوبی سفارش داده شده است با استفاده از ویژوال استودیو به عنوان شرایط بهبود هماهنگ یا مرحله IDE شروع خواهیم کرد. هنگامی که ما فرایند کار اساسی ساختن یک ماژول Revit را می دانیم ، در مورد اصول کار با اجزای Revit از جمله الک کردن قطعات ، ساخت قطعات و دریافت و تنظیم پارامترهای کامپوننت مطلع می شویم.

در آن مرحله خواهیم فهمید که چگونه آموزش Revit : ایجاد پلاگین اجزاء را تغییر داده و با هندسه آنها برای انجام کارهای هندسی پیچیده کار کنیم ، به عنوان مثال ، کشف همگرایی و پیش بینی پرتوهای.

با درک کاملی از کار با مؤلفه های موجود در Revit APR ، در این مرحله می خواهیم در کار با پرسپکتیوها و برگه ها غرق شوید تا روش هایی را برای ربات سازی شرکت های معمولی Revit پیدا کنید ، به عنوان مثال ، ساخت کانال ، استفاده از کانال و قرار دادن ورق ها . با اتمام این دوره ، درک کاملی از نحوه ساختن یک ماژول پویا Revit با استفاده از C-Sharp خواهید داشت ، و در حالی که در حال گذر به ساختن دارایی های شگفت انگیز هستید که Revit را تا حد امکان تحت فشار قرار دهند ، خوب باشید. شروع.