BIM برای معماران

BIM برای معماران

BIM برای معماران نحوه دستیابی و ایجاد وظایف آهنگسازی را تغییر داده است.

برنامه اجرای BIM (BIM-EP) یک گزارش اساسی برای نهادینه کردن تمرینات BIM انجمن شما است.

این می تواند به افزایش کیفیت سرمایه گذاری ، ثبات و نتایج کمک کند ، در حالی که اثربخشی و ظرفیت گروه شما را برای پیشرفت بهبود می بخشد.

با ردیابی با مگان جانسون ، مدیر BIM در ODELL Associates ، چگونگی ایجاد برنامه اعدام BIM بسیار شخصی خود را بشناسید. مگان با ارائه معانی اساسی BIM و چرایی کسب و کار برنامه اجرای BIM را اجرا می کند.

وی در آن مرحله مضامین مختلفی BIM برای معماران را که باید در مستندات شما قابل بررسی باشد ، بررسی می کند: اقدامات مربوط به ترکیب انتظارات ، کنترل مدل و ضروریات ، سازماندهی ضبط و بهترین شیوه های مربوط به ممیزی ساختار و برنامه ریزی مجامع هماهنگی ، برنامه ریزی و برنامه ریزی ، اجازه و آسمان. حد از آنجاست این دوره با یک نگاه در یک مثال از برنامه اجرای BIM بسته می شود ، که می توانید به عنوان یک قالب برای انجمن بسیار شخصی خود استفاده کنید.

علاوه بر این ، چگونه می توانید از یکپارچهسازی با سیستمعامل یا یکپارچهسازی با سیستمعامل BIMing a از روال ناکارآمد در رابطه با تلاش برای تغییر نقشه های 2 بعدی به مدل های سه بعدی ، بعداً دریابید.

موضوعات شامل:

متضاد BIM و Revit

چرخه عمر اداری

BIM برای معماران برنامه های اعدام ناب BIM

انتظارات و روشهای اتصال

روش های کنترل مدل

پیش نیازهای مدل

ممیزی های پیکربندی

برنامه ، جدول زمانی و برنامه هزینه

ساده سازی روش BIM برای معماران

مراحل سرمایه گذاری

مجاز

جلسه هماهنگی ساختار ناب

جلوگیری از یکپارچهسازی با سیستمعامل BIMing

- نمایش داده های ساختمان کاملاً در مورد چگونگی دستیابی و تحویل سرمایه گذاری های مهندسی مورد ارزیابی مجدد قرار گرفته است.

در تجارت فقط چیزی وجود دارد که BIM برای معماران یک راه تنها برای رسیدن به موفقیت BIM باشد و یک پیشگام BIM نیاز به سازگاری دارد. نوآوری به طور مداوم در حال پیشرفت است.

همه ما باید یادگیری مداوم را آموزش دهیم تا بتوانیم به کار خود ادامه دهیم. مقدار ابزارهای BIM که در دسترس ما است روز به روز پیشرفت می کند.

کاوش در این آبها برای هدایت گروه به سمت کارآیی و علاوه بر این تشویق تحقیقات ، امری دشوار و در عین حال برآورده است. در دوره یادگیری LinkedIn من ، من حساب می کنم که چگونه برنامه اجرای BIM یک مدل ساز می تواند به BIM انجمن شما کمک کند تا در ضمن برطرف کردن مشکلاتتان ، پیوستگی به پیروزی های شما داشته باشد. نام من مگان جانسون است.

من مدیر BIM در ODELL Architects هستم ، BIM برای معماران یک شرکت سازه جهانی که مقر آن در شارلوت ، کارولینای شمالی است. من اطمینان دارم که با من همراه باشید زیرا من در مورد چگونگی تهیه این گزارش صحبت می کنم که چگونه می تواند BIM شرکت شما را برای مقابله با شرکت خود به سطح زیر سوق دهد.