آموزش رویت 2020

آموزش رویت 2020

 

با رعایت نکات مهم استفاده از Revit 2020 برای ساختار مهندسی آموزش رویت 2020 ، مهارت کسب کنید.

این دوره برای دانش آموزانی که تجربه قبلی Revit ندارند و برای کار در واحدهای با شکوه (اینچ و پا) در نظر گرفته شده است. برای شروع ، با وضعیت Revit تسویه حساب کنید ، و بدانید که چگونه می توانید یک تعهد را راه اندازی کنید و ماتریس ها ، سطوح و اندازه گیری هایی را که ساختار شما را در بر می گیرد ، درج کنید.

در آن مرحله ، معلم پل اف. اوبین باعث می شود که شما به تظاهرات بپردازید: از جمله تقسیم کننده ها ، ورودی ها و پنجره ها استفاده از پیوستها و ضروریات؛ گردهمایی اتصال به اسناد DWG. و نمایش کف ، سقف و سقف. پولس نیز به همین ترتیب استراتژی های مناسب را برای نشان دادن پله ها و تقسیم کننده های پیچیده از جمله اتاق ها و تهیه برنامه ها نشان می دهد.

در آخر ، بیابید که چگونه نقشه های خود آموزش رویت 2020 را توضیح دهید تا بدین ترتیب ، هر یک از بخش ها کاملاً درک شوند ، همانطور که برگه های بازده به PDF و اتوکد می دهند.

موضوعات شامل:

درک BIM و زنجیره مؤلفه Revit از اهمیت

کاوش می بیند

انجام یک کار دیگر از یک قالب

از جمله تقسیم کننده ها ، ورودی ها و پنجره ها

آموزش رویت 2020 از جمله تاسیسات لوله کشی و قسمت های مختلف

اتصال اسناد اتوکد DWG

محوری و تنظیم Revit می پیوندد

کار با پشت بام های بیرون زده و اخراج

از جمله دهانه

از جمله نرده ها

ساخت تقسیم کننده های تزئینی پشته و پنجره ای

پوشاندن و تفکیک اشیاء

از جمله اتاق ها

ایجاد چشم انداز تقویم و برچسب ها

از جمله محتوا و اندازه گیری ها

ایجاد خانواده های جدید آموزش رویت 2020

استفاده از هواپیماهای مرجع ، پارامترها و الزامات

رسم و ساخت PDF

کسب مهارت با آجیل و پیچ و مهره های استفاده از Revit 2020 برای برنامه مهندسی.

این دوره برای دانش آموزانی که تجربه قبلی Revit ندارند و برای کار در واحدهای با شکوه (اینچ و پا) در نظر گرفته شده است. برای شروع ، با شرایط Revit تسویه حساب کنید ، و بفهمید که چگونه یک تعهد راه‌اندازی کنید و چارچوبها ، سطوح و اندازه‌گیریهایی را که در برنامه شما باقی خواهد ماند ، درج کنید.

در آن مرحله ، معلم پل اف. اوبین آموزش رویت 2020 شما را ترغیب به نمایش می کند: از جمله تقسیم کننده ها ، ورودی ها و پنجره ها. استفاده از ملحقات و الزامات؛ گردهمایی اتصال به اسناد DWG.

و نشان دادن کف ، سقف و سقف. پولس علاوه بر این سیستم های پیشران را برای نمایش پله ها و تقسیم کننده های پیچیده از جمله اتاق ها و ایجاد برنامه ها نشان می دهد.

در آخر ، بیابید که چگونه در مورد نقشه های خود نظر دهید تا بدین ترتیب ، هر یک از قسمت ها کاملاً درک شوند ، همانطور که برگه های بازده به PDF و اتوکد می دهند.