آموزش رویت جزئیات در اتودسک

آموزش رویت جزئیات

 

در حالی که Revit ابزاری برای نمایش داده های ساختار است آموزش رویت جزئیات (BIM) - و BIM روشی مبتنی بر مدل 3 بعدی است. پیش نویس و تعیین 2D — بخش های مختلف و مهم در فرآیند کار برنامه Revit هستند.

در این دوره ، Paul F. Aubin چگونگی ساخت ، نظارت و استفاده مجدد از ظرافت های توسعه 2D در Revit را به نمایش می گذارد.

پولس می گوید بهترین روش برای تهیه پیش نویس و افسانه در Revit ، استفاده از خطوط 2D ، قرار دادن قطعات جزئیات و تکمیل جزئیات با درج یادداشت ها و اندازه گیری ها. آموزش رویت جزئیات او بهترین راه برای ایجاد ظرافت های مخلوط را می گوید ، که یک چشم انداز زنده در هندسه مدل را با مشخصات دقیق و صریح متصل به بالا ترکیب می کند.

علاوه بر این ، او نشان می دهد که چگونه با استفاده از ظرافت های موجود در CAD و ظرافت های تجاری از تعهدات خود ، روند کار خود را تسریع کنید.

موضوعات شامل:

تهیه پیش نویس و افسانه

از جمله محتوا و اندازه گیری ها

ساخت ظرافت های نیمه و نیم

از جمله تعیین مؤلفه ها آموزش رویت جزئیات

مرتب سازی و نامگذاری فراخوان مشاهده می شود

استفاده از ظرافت های موجود در CAD

ظرافتها را وارد کنید و ارسال کنید

- [پاول] آیا با یک سرمایه گذاری در ساختمان Revit سر و کار دارید و فکر می کنید که آیا با وجود همه کارهایی که باید در اتوکد انجام دهید ظرافت های توسعه ای دارید؟

یا از طرف دیگر احتمالاً شنیده اید که از آنجا که Revit ابزاری برای نمایش داده های ساختار یا BIM است ، که دیگر هیچ مشخصی را برای مشخص کردن 2D انجام نخواهید داد.

همه مواردی که در نظر گرفته می شود ، آموزش رویت جزئیات آیا انتظار نمی رود که BIM با کار در 3D ارتباط برقرار کند؟ علاوه بر این ، به فرصتی خاموش که نیاز به جلب جزئیات 2D در Revit داشتم ، دقیقاً چگونه می توانم به هر سرعت به انجام این کار نزدیک شوم؟

در صورتی که در مورد هر یک از این موارد یا سایر سوالات مربوط به آن تامل کرده باشید ، شما تنها کسی نیستید.

تعداد زیادی از مردم با مسائل بسیار یکسان جنگ می کنند. سلام ، اسم من پاول اف.آبین است.

من یک خالق و متخصص هستم که مدت زمان قابل توجهی را در Revit و پیشرفت های مربوط به شرکت های طراحی می گذرانم و می خواهم شما را به سمینارم در زمینه ساخت ظرافت های توسعه در Revit دعوت کنم.

در واقع ، Revit در مورد BIM است ، و واقعاً ، آموزش رویت جزئیات 3D یک قطعه اصلی BIM است ، اما تضمین می کند که 2D و شمردن علاوه بر اینها قطعات ضروری BIM هستند و در آینده نزدیک در هیچ نقطه ای باقی نمی مانند.

بنابراین در شرایطی که شما باید متوجه شوید چه زمان برای نشان دادن و چه زمانی برای جزییات ، و اینکه دستگاه های مشخص شده Revit چگونه کار می کنند ، در آن مرحله شما به نقطه فرصت رسیده اید.

ما باید به طور مستقیم در آن گزاف گویی کنیم و درک کنیم که چگونه می توان ظرافتهای توسعه را به عنوان یک قطعه مهم از مدلهای داده ساختمان ساختمان Revit شما دانست.