آموزش رویت برنامه های تجدید نظر

آموزش رویت برنامه های تجدید نظر

برنامه ها - که اطلاعات استخراج شده از خواص عناصر مختلف پروژه را نشان می دهد - ستون فقرات BIM هستند. در این دوره نحوه کار با آموزش رویت برنامه های تجدید نظر را در Revit کاوش کنید.

مربی اریک وینگ با تمرکز بیشتر بر روی "من" برای اطلاعات در BIM ، مربی اریک وینگ نحوه چاله زدن به پایگاه داده Revit و جستجوی داده ها از مدلهای شما را نشان می دهد.

اریک چند برنامه استاندارد مانند درب ، پنجره و اتاق را تحت پوشش قرار می دهد و سپس به ویژگی های پارامترهای Revit می پردازد و نحوه ارتباط آنها با آموزش رویت برنامه های تجدید نظر پایگاه داده اصلی را که شما ممکن است بطور ناخودآگاه با استفاده از الگوبرداری از پروژه خود ایجاد کنید ، می کند.

او به ایجاد برنامه های خالی ، برخاستن از مواد ، افسانه های اصلی ، کلیدهای برنامه و موارد دیگر می رود.

[مربی] سلام ، من اریک بال هستم و به برنامه ها در Revit خوش آمدید. برای شروع ما چند برنامه ساده مانند برنامه در و پنجره را انجام خواهیم داد.

سپس به اضافه کردن پارامترهای پروژه ، پارامترهای محاسبه شده و پارامترهای ترکیبی خواهیم پرداخت. ما به قالب بندی مشروط و یک برنامه آدرس ایمیل ، آموزش رویت برنامه های تجدید نظر ایجاد برنامه های متنی و چگونگی ساخت برنامه ها اساساً خوب نگاه خواهیم کرد. البته ، ما به برخاستن مواد ، اسطوره های اصلی ، کلیدهای برنامه و لیست های صفحه وارد می شویم. ما به علاوه بسیاری از ابزارها و تکنیک های دیگر ، همه این ویژگی ها را پوشش خواهیم داد. اکنون ، شروع می کنیم.