آموزش رویت فمیلی

آموزش رویت فمیلی

 

اگر از Revit Architecture 2013 استفاده کرده اید ، حتماً متوجه شده اید که کل مدل براساس خانواده هایی است که در محل خود دارید. اگر نمی دانید چگونه خانواده درست کنید آموزش رویت فمیلی ، این دوره از مربی کهنه کار اریک وینگ برای شما برگزار می شود.

این روند ایجاد خانواده و اضافه کردن پارامترها ، عناصر سه بعدی ، خطوط نمادین و مواد را نشان می دهد. در طول راه ، اریک انتخاب قالب ، هواپیماهای مرجع ، اشکال جامد ، اشکال خالی ، خانواده های مستقر در خط ، آرایه ها در خانواده ها ، خانواده های تو در تو را در بر می گیرد ، بله / خیر توابع ، عبارات ریاضی ، اگر بیانیه ها و خانواده هایی را در جای خود قرار دهد.

- سلام ، من اریک بال هستم. به این دوره در زمینه یادگیری ایجاد خانواده در Revit خوش آمدید. من بیش از 20 سال است که در زمینه  آموزش رویت فمیلی معماری ، مهندسی و ساخت و ساز کار می کنم و از دیدن چگونگی پیشرفت Revit در طی این سالها لذت بردم و به یک برنامه مدیریت BIM ثروتمند و کامل تبدیل شدم.

من همچنین چندین کتاب در مورد Autodesk BIM Solution در Revit تألیف کرده ام ، از جمله Revision Structure Essentials ، Mastering Striture Revit و Revit Architecture: No Experience Required.

در این دوره ، ما می خواهیم انواع خانواده ها را ایجاد کنیم. ما می خواهیم با یک پروفایل ساده کاملاً پارامتری شروع کنیم ، سپس به یک درب قوسی برویم آموزش رویت فمیلی ، تا تمام خانواده های عضو پارلمان. در بین این خانواده ها ، ما می خواهیم گزینه Applet ، هواپیماهای مرجع ، پارامترها ، فرم های جامد ، اشکال از درجه اعتبار ساقط ، خانواده های مبتنی بر خط ، آرایه ها در خانواده ها ، خانواده های تو در تو را تحت پوشش قرار دهیم ، بله / خیر توابع ، عبارات ریاضی و اگر بیانیه ها را پوشش دهیم.

ما همچنین در خانواده های محل را نیز پوشش خواهیم داد. در ابتدا بیشترین پوشش را خواهیم داد ...