آموزش رویت استراکچر شرکت Graitec

آموزش رویت استراکچر

بررسی اجمالی Graitec Graitec یک توسعه دهنده نرم افزار بین المللی Autodesk پلاتین و نمایه ساختاری و ساختاری با حضور در اروپا و آمریکا است. به عنوان شرکای معتبر Autodesk ، مایکروسافت و HP و همچنین به عنوان توسعه دهندگان اصلی Autodesk Advance Steel ، نرم افزار آموزش رویت استراکچر تجزیه و تحلیل ساختاری Robot و مجموعه ای از ابزارهای بهره وری Revit ، تیم Graveec سابقه ارائه راهکارهای موفق را دارد.

آموزش رویت استراکچر CTC Software

آموزش رویت استراکچر

نرم افزار CTC یک رهبر جهانی در ساخت فناوری ها و خدمات مدل سازی اطلاعات (BIM) است. ما از قبل از اینکه Autodesk Revit Technologies را به عنوان یک ارائه دهنده راه حل Revit Solution به دست آورد ، در Revit کار می کردیم. تیم معماران آموزش رویت استراکچر ، مهندسان و توسعه دهندگان نرم افزار ما تلاش می کنند تا ابزارهای برتر تولیدی را در بالای سیستم عامل های Revit ، Civil 3D و Autodesk's Forge ایجاد کنند. توسعه برنامه های سفارشی و ادغام نرم افزار ، نیمکت عمیق توسعه دهندگان کامل پشته را کاملاً تیز نگه داشته و کاملاً روی راه حل های صنعت AEC کار می کند.

آموزش رویت استراکچر EvolveLAB

آموزش رویت استراکچر

EvolveLAB یک شرکت محاسباتی با خدمات کامل و مشاوره  آموزش رویت BIM است.

آموزش رویت Advanced Solutions Design Software

آموزش رویت استراکچر

Advanced Solutions، Inc. و شرکتهای تابعه آن به عنوان یک شرکت فناوری متنوع و ارائه دهنده راه حل ها و خدمات نرم افزاری یکپارچه فعالیت می کنند. ما مشاغل را قادر می سازیم به محصولات ، فرایندها ، فناوری ها و ایده های مؤثرتری دست یابند. راه حل های پیشرفته که در سال 1987 تاسیس شد ، 30 سال از ارائه برنامه های جامع یادگیری ، مشاوره استراتژیک و توسعه نرم افزارهای آموزش رویت سفارشی برای متخصصان معماری ، مهندسی ، ساخت و ساز ، ساخت ، کاربری مواد ، خرده فروشی و صنایع زیست پزشکی در سراسر آمریکای شمالی را جشن می گیرد.